اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ترقی در گفت‌وگو با فارس:

بازدید از سایت‌های هسته‌ای منوط به برداشتن گام رو به جلوی غرب است

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: هر گونه بازدید از سایت‌های هسته‌ای و بازدید از پارچین منوط به برداشتن گام رو به جلوی غرب است.

بازدید از سایت‌های هسته‌ای منوط به برداشتن گام رو به جلوی غرب است

محمدرضا ترقی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، با اشاره به برخی فشارهای رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر به آمریکا و اروپا در راستای شکست مذاکرات 1+5 اظهار داشت: اسرائیل طی چند روز اخیر فشارهای زیادی به آمریکا و اروپا و دیگر هم‌پیمانان خود در راستای بی‌نتیجه گذاشتن مذاکرات و شکست آن وارد کرده است.

وی افزود: رژیم صهیونیستی در حال حاضر مواضع غلط گذشته خود که سبب بی‌نتیجه ماندن مذاکرات و شکست استراتژی مذاکره شده است را ادامه می‌دهد و همواره نیز موضوع تهدیدهای نظامی و فشارهای بیشتر علیه ایران را مطرح می‌کنند چرا که می‌خواهند ایران را مجبور به تغییر موضع کنند.

رئیس مرکز بین‌الملل حزب موتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: این در حالی است که چین و روسیه در رابطه با نتیجه‌بخش بودن مذاکرات هم‌چنان تاکید می‌کنند.

وی تصریح کرد: غربی‌ها در حال حاضر با توجه به اینکه ایران با منطق در مذاکرات گام برداشته است برای اینکه در افکار عمومی جهان پیروز معرفی نشود و تاثیرگذاری خاصی در انتخابات ریاست جمهوری اوباما نداشته باشد، مذاکرات را به سمت شکست و بی‌نتیجه بودن هدایت می‌کنند و همواره شاهد گذاشتن شروط بسیاری هستیم.

ترقی با تاکید بر اینکه استراتژی ایران هم‌چنان ادامه مذاکرات است، اذعان داشت: ایران هیچ گونه شرط و شروطی را نمی‌پذیرد و از حق هسته‌ای خود کوتاه نخواهد آمد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: هر گونه بازدید از سایت‌های هسته‌ای و بازدید از پارچین منوط به این است که غرب چند گام به جلو بردارد.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: به هیچ وجه شرایط ما تغییر نخواهد کرد و از مواضع و حقوق مسلم خود عقب نخواهیم نشست، در عین حال باید غربی‌ها بدانند که در صورت شکست مذاکرات، ایران نیز مقابله به مثل می‌کند و تحریم‌های نفتی علیه اروپا نیز ادامه می‌یابد.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول