اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهربابک تأکید کرد

اقتدار ایران در دستگیری عوامل ترور شهدای هسته‌ای

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهربابک گفت: دستگیری عوامل ترور شهدای هسته‌ای نشان از اقتدار جمهوری اسلامی ایران دارد.

اقتدار ایران در دستگیری عوامل ترور شهدای هسته‌ای

به گزارش خبرگزاری فارس از شهربابک، حجت‌الاسلام حسن منتظری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: دستگیری عوامل ترور شهدای هسته‌ای نشان از اقتدار جمهوری اسلامی ایران دارد.

منتظری با اشاره به اعیاد مذهبی خاطرنشان کرد: عید مبعث در واقع عید نجات بشریت از تاریکی‌های غفلت و جهالت به سوی نور و روشنایی است و پیامبر اکرم اسلام (ص) با بعثتش انسان‌ها را از رذائل اخلاق پاک کردند که با تعلیم کتاب الهی حکمت و انقلاب درونی در انسان‌ها ایجاد شد.

وی پیروزی بزرگ سربازان گمنام حضرت ولی‌عصر (عج) را در شناسایی و دستگیری عوامل اصلی ترور دانشمندان هسته‌ای را تبریک گفت و افزود: آن عملیات بزرگ و پیچیده سربازان گمنام امام زمان (عج) با دام انداختن عوامل خود فروخته رژیم غاصب صهیونیستی نشان اقتدار جمهوری اسلامی و سیستم اطلاعاتی کشور عزیزمان ایران است.

امام جمعه شهربابک با ارزیابی آخرین تحولات و رایزنی‌های مذاکرات ایران و گروه 1+5 گفت: حضور مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران در این مذاکرات برگ‌های برنده ایران در این مذاکرات را در پی دارد.

وی بیان کرد: طرف‌های مقابل باید درک کنند که زبان تهدید و فشار فایده‌ای نداشته و تمام دنیا به ماهیت صلح‌آمیز برنامه‌ هسته‌ای ایران پی برده‌اند.

امام جمعه شهربابک عنوان کرد: اتلاف وقت نه تنها فایده‌ای ندارد، بلکه ملت ایران با اتکا بر دانش و سرمایه داخلی و ظرفیت‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و اجتماعی به راحتی از حقوق حقه خود دفاع می‌کند.

منتظری با تشکر از جهادگران که همان سنگرسازان بی‌سنگر هستند، توجه مسئولان را به اصلاح وضعیت کشاورزی و دامپروری شهربابک خواستار شد و برداشت بی‌رویه آب‌های زیرزمینی برای مصارف صنایع و معادن را علت اصلی کم‌رونقی کشاورزی و دامپروری شهرستان شهربابک اعلام کرد.

وی اذعان کرد: باید این خسارت بزرگ در قالب تسهیلات بیشتر به کشاورزان و دامپروران جبران شود تا وضعیت تولید اقلام کشاورزی در شهرستان شهربابک حفظ و تقویت شود.

انتهای پیام/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول