اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه استان سمنان:

ایستادگی ایران در مذاکرات هسته‏ای نشأت گرفته از دفاع مقدس است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه قائم آل‏ محمد(عج) استان سمنان گفت: پیروزی ایران در مذاکرات هسته‏ای و ایستادگی برای حق خود در برهه کنونی، نشأت گرفته از پیروزی‏های زمان دفاع مقدس است.

ایستادگی ایران در مذاکرات هسته‏ای نشأت گرفته از دفاع مقدس است

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حجت‏الاسلام جعفر رعایتی صبح امروز در نشست بصیرتی طلاب و روحانیان شهرستان شاهرود اظهار داشت: ملت ما در جنگ سخت برای دفاع از تمامیت ارضی خود تلاشی معجزه‏آسایی کرد، اما این دفاع هم‌چنان ادامه دارد و تنها شکل آن متفاوت شده است.

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه قائم آل‏ محمد(عج) استان سمنان با بیان اینکه همه باید قدردان نعمت‏های الهی ناشی از روی کار آمدن حکومت اسلامی باشیم، افزود: سهم طلاب و روحانیان در حفظ انقلاب اسلامی از همه بیشتر است و باید از رویدادهای تاریخی درس و عبرت گرفت.

رعایتی هم‌چنین با اشاره به فضیلت ماه رجب گفت: رجب، ماه خودسازی انسان برای ورود به ماه‏های شعبان و رمضان است و این ماه را ماه امیرالمؤمنین(ع) می‏دانند.

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه قائم آل‏ محمد(عج) استان سمنان ادامه داد: باید تلاش کرد تا شیعه واقعی بودن خود را با انجام اعمال وارده در این ماه به امام زمان(عج) نشان دهیم.

رعایتی با اشاره به هتک حرمت امام هادی(ع) توسط انسان‏های کور باطن افزود: در زمان خود امام هادی(ع) نیز هتک حرمت‏هایی به ایشان شد ولی امام با صبر و استقامت مقابل آن کم نیاورد و با روشنگری و اقتدار برابر ناملایمات زمان خود ایستادگی کرد.

وی تصریح کرد: این تحرکات توسط افرادی زبون و مزدوران شیاطین روی داده است و قطعاً موجب بیداری و توجه قلوب به ائمه معصومین(ع) خواهد بود، اما باید مراقب بود و برخورد سریع، قاطع و روشن‏گرانه را در زمان لازم انجام داد.

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه قائم آل‏ محمد(عج) استان سمنان به لزوم تقویت علم و عمل در طلاب و روحانیان اشاره کرد و گفت: روحانیان باید در خط مقدم دفاع از اسلام و ولایت باشند و با هوشیاری و زمان‏سنجی مناسب و اقدام قاطع و به ‏موقع، آگاهی و بصیرت را در تمام ابعاد در خود تقویت کنند.

این گردهمایی با حضور بیش از 100 نفر از طلاب و روحانیان شهرستان شاهرود در منطقه امام‌زاده سراوین قطری در روستای ابرشاهرود برگزار شد.

انتهای پیام/ع20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول