اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ملایر در مجلس:

ملت ایران ذره‌ای از حق هسته‌ای خود کوتاه نمی‌آید

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: ملت ایران ذره‌ای از حق هسته‌ای خود عقب‌نشینی نمی‌کند.

ملت ایران ذره‌ای از حق هسته‌ای خود کوتاه نمی‌آید

علی‌نعمت چهاردولی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به مذاکرات گروه 1+5 با ایران در موضوع فعالیت هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: این امر طبیعی است که هر دو طرف مذاکره به دنبال تحقق منافع و اهداف خود هستند و در این راه تمام توان خود را به کار می‌گیرند.

وی ادامه داد: البته این موضوع را باید مد نظر قرار داد که جمهوری اسلامی ایران در پی دستیابی به انرژی هسته‌ای صلح‌آمیز برای تحقق اهداف انسانی و خدمت به مردم خود است ولی غرب به سردمداری رژیم صهیونیستی در پی ایجاد کارشکنی در تحقق این مهم است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انرژی هسته‌ای حق مسلم ایران و یکی از حقوق قانونی جمهوری اسلامی است، تأکید کرد: این حق در راستای مقاصد صلح‌آمیز است و به همین دلیل ملت و دولت ایران ذره‌ای از آن عقب‌نشینی نخواهند کرد.

وی گفت: همین ایستادگی و پافشاری باعث شده تا غرب نیز حقوق هسته‌ای ایران را بپذیرد و مواضع این نظام را در معادلات پیش رو مورد توجه ویژه قرار دهد.

چهاردولی ابراز داشت: ادامه پایداری و ایستادگی بر این حق مسلم، دنیای غرب و استکبار را در برابر مواضع ایران به زانو در خواهند آورد، هر چند تاکنون نیز جز این نبوده است.

وی با بیان اینکه ملت ایران تابع اوامر ولی امر مسلمین است، گفت: به طور قطع حرکت از روی بصیرت در این مسیر ما را در دستیابی به اهداف ملی و فراملی کمک شایانی خواهد کرد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در پایان سخنانش با اشاره به قدرت ایران در زمینه‌های مختلف، آن را محصول ولایتمداری مردم و مسئولان و وحدت موجود در کشور خواند.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول