اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی:

دنیا باید ایران را به‌عنوان قدرت هسته‌ای بپذیرد

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌شرقی دشمنی و ستیز با دیانت و باورهای دینی را محکوم به شکست توصیف کرد و گفت: دنیا باید ایران را به‌عنوان قدرت هسته‌ای بپذیرد.

دنیا باید ایران را به‌عنوان قدرت هسته‌ای بپذیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از عجب‌شیر، احمد علیرضابیگی پیش‌ازظهر امروز در جمع نیروهای مسلح شهرستان عجب‌شیر که در مرکز آموزش نظامی شهید برخورداری برگزار شد، با اشاره به دشمنی استکبار جهانی با اسلام خاطرنشان کرد: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری دشمن با ایران هسته‌ای مخالف نیست بلکه با ایران اسلامی مخالف است و این به‌خاطر پافشاری ملت ایران بر باورهای دینی خود است.

وی دشمنی و ستیز با دیانت و باورهای دینی را محکوم به شکست توصیف کرد و افزود: دنیا به‌زودی از بین رفتن نظام‌هایی را که با باورهای دینی مردم خود سر ستیز دارند، خواهد دید.

استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که دنیا باید ایران را به‌عنوان قدرت هسته‌ای بپذیرد، افزود: با وجود تمام توطئه‌های دشمنان در 33 سال گذشته، امروز نه تنها جمهوری اسلامی ایران منزوی نشده بلکه با سرعت بیشتری مسیر توسعه و پیشرفت را ادامه می‌دهد.

بیگی در ادامه امنیت و آرامش کشور را مدیون پایمردی و دلاوری نیروهای مسلح دانست و افزود: جمهوری اسلامی به برکت امنیت حاکم بر کشور مسیر تعالی را طی کرده و دولت نیز بر همین اساس توانسته به مطالبات مردم پاسخ دهد.

وی با اشاره به تلاش جدی دولت در توسعه اشتغال گفت: همه کسانی که دل در گرو انقلاب اسلامی دارند باید با تمام توان و بسیج امکانات، با نگاهی جدید به موضوعات اقتصادی، توسعه و تعالی کشور را بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری در دستور کار قرار دهند.

بیگی با بیان این‌که دولت با حضور در جای جای کشور به توصیه رهبری عمل کرده است، افزود: توجه به نظرات مردم و تخصیص منابع بر اساس نیازمندی مردم، موجب جلب رضایت عمومی شده و دولت با تکیه بر این سیاست کارهای بزرگی را به سامان رسانده است.

انتهای پیام/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول