اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مشهد در مجلس:

بی‌نتیجه ماندن مذاکرات هسته‌ای بحران غرب را تشدید می‌کند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: عدم نتیجه‌گیری در مذاکرات هسته‌ای میان ایران و 1+5، بحران موجود در غرب را تشدید می‌کند.

بی‌نتیجه ماندن مذاکرات هسته‌ای بحران غرب را تشدید می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام‌ نصرالله پژمان‌فر بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران و در پاسخ به خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: تجربه سی‌ و سه ساله انقلاب اسلامی نشان می‌دهد که کشورهای غربی، همواره در قبال مسائل مختلف ایران، از سیاست فشار توام با مذاکره استفاده می‌کنند.

پژمان‌فر تصریح کرد: جمهوری اسلامی و ملت ایران همواره نشان داده‌اند که هراسی از تهدیدها و تحریم‌های کشورهای استکباری ندارند و اگر قرار بود که تسلیم آنها شویم، این امر سال‌ها قبل اتفاق می‌افتاد.

نماینده مردم مشهد و کلات در بهارستان نهم با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران، ذره‌ای از حقوق خود عقب‌نشینی نمی‌کند، اذعان داشت: مردم ایران بر اصول انقلابی خود کاملاً پای‌بند هستند و در مقابل زورگویی‌های بیگانگان کوتاه نمی‌آیند.

وی ادامه داد: کشور و انقلاب ما در شرایط کنونی کاملاً به مرحله تثبیت رسیده است و مسیر خود را به سمت پیشرفت و تعالی دنبال می‌کند.

پژمان‌فر گفت: غربی‌ها نباید وارد مذاکرات چالشی با ایران شوند، زیرا خود نیز به ‌خوبی می‌دانند که نتیجه نگرفتن در مذاکرات هسته‌ای با ایران، به ‌قیمت تشدید بحران‌های داخلی گوناگون آنها تمام می‌شود.

وی افزود: تهدیدات و تحریم‌های آنها نیز ناشی از تلقین غلطی است که طی گذشت زمان به آنها شده و دچار این اشتباه شده‌اند که ابرقدرت دنیا هستند، در حالی که تمام این تهدیدها و تحریم‌ها، در واقع طبل توخالی است.

پژمان‌فر با اشاره به در پیش‌ بودن مذاکرات مسکو، بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران، تاکنون، گام‌های بسیار مناسبی را در مذاکرات طی کرده و امتیازات بسیار خوبی را نیز در این زمینه کسب کرده و این روند قطعاً در مذاکرات مسکو هم ادامه خواهد داشت.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مهم‌ترین ویژگی ایران این است که براساس توانمندی‌های داخلی خود، به انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای دست پیدا کرده و همین مسئله بسیاری از سردمداران غربی را آزار می‌دهد.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول