اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اردستان:

حقوق هسته‌ای ایران به رسمیت شناخته شده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه اردستان گفت: مذاکرات دبیر شورای‌عالی امنیت ملی با گروه 1+5 در بغداد نشان از این دارد که حقوق هسته‌ای ایران به رسمیت شناخته شده است.

حقوق هسته‌ای ایران به رسمیت شناخته شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، حجت‌الاسلام حسن دهشیری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اردستان در مسجد جامع این شهر به روز ولادت حضرت علی(ع) اشاره کرد و افزود: این روز به نام روز پدر نیز نام‌گذاری شده است.

وی به سالگرد ارتحال بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: مکتب امام(ره) سه شاخصه عقلانیت، عدالت و معنویت را داشت و براساس همین سه شاخصه بود که رهبر معظم انقلاب به جانشینی ایشان انتخاب شدند و بر این اساس توانسته‌اند انقلاب را رهبری و هدایت کنند.

امام جمعه اردستان به آغاز به کار مجلس نهم اشاره کرد و ادامه داد: نقش مردم در انتخابات مجلس نهم با حضور در پای صندوق‌های رای و پیروزی بر حجم عظیم تبلیغات و دشمنی‌های غرب جای تقدیر مجدد دارد و از این حضور می‌توان فهمید که نمی‌توان دین را از جامعه و مردم ایران جدا کرد.

دهشیری در ادامه با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران با گروه 1+5 در بغداد گفت: ایران با دست پر و از موضع قدرتمند پا به این مذاکرات گذاشت و با پیشنهاد ایران مبنی بر ادامه مذاکرات در مسکو موافقت و حقوق رسمی ایران در برخورداری از انرژی هسته‌ای به رسمیت شناخته شد.

وی با بیان اینکه کشورهای غربی ایران را به دخالت در حوادث بحرین و سوریه متهم می‌کنند، تصریح کرد: ایران همیشه حامی مظلومان جهان بوده است و می‌گوید مردم این کشورها خود باید سرنوشتشان را خودشان انتخاب کنند.

انتهای پیام/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول