اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مشهد در مجلس:

سفر لاوروف تاثیر مهمی در مذاکرات هسته‌ای ایران دارد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: سفر لاوروف به ایران می‌تواند نقش بسیار مهمی در ادامه مذاکرات هسته‌ای ایران و 1+5 داشته باشد.

سفر لاوروف تاثیر مهمی در مذاکرات هسته‌ای ایران دارد

سیدامیرحسین قاضی‌زاده بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: سفر لاوروف به ایران هنوز قطعی نشده است اما اگر این اتفاق بیفتد، قطعاً تاثیر بسیار مثبتی در ادامه روند مذاکرات هسته‌ای ایران و 1+5 خواهد داشت.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس نهم شورای اسلامی ادامه داد: قبل از اجلاس ایران و 1+5 در بغداد نیز، نشست بسیار خوبی با آقای نوری‌مالکی برگزار شد و نشست با لاوروف نیز در همین راستا خواهد بود.

قاضی‌زاده گفت: مسئله هسته‌ای ایران، مسائل مربوط به سوریه و هم‌چنین میزبانی مسکو در مذاکرات آتی میان ایران و 1+5، مهم‌ترین محورهای مذاکرات میان مقامات ایرانی و لاوروف است.

وی تاکید کرد: روسیه یکی از اعضای مهم شورای امنیت سازمان ملل متحد است و رایزنی با یکی از مقامات بلندپایه این کشور قبل از مذاکرات هسته‌ای با 1+5 می‌تواند بر روند مذاکرات تاثیر مثبتی داشته باشد.

نماینده مردم مشهد و کلات در بهارستان نهم در ادامه با اشاره به سپری شدن سه سال از 22 خرداد 88 یادآور شد: به هر حال در جریان فتنه سال 88 گروه‌های سیاسی به چند دسته تقسیم شدند، برخی در فتنه کاملاً درگیر شدند و برخی نیز تبدیل به معاند نظام شدند.

وی بیان کرد: برخی از نخبگان جامعه نیز که همواره دم از پای‌بندی به ولایت‌فقیه می‌زدند در جریان فتنه 88 خط فکری خود را کاملاً مشخص کردند.

قاضی‌زاده ادامه داد: این گروه در آزمون فتنه 88 قبول نشدند و برخی از آنها در جریانات سیاسی فعلی نیز به‌ عنوان منتقد حضور دارند و مشخص است که از وقایع سال 88 هنوز درس نگرفته‌اند.

وی گفت: ریشه فتنه را باید در دنیاطلبی مسئولان و استحاله برخی در رویکردهای دنیاگرانه جست‌وجو کرد و این امکان وجود دارد که همواره برخی با دور شدن از روحیه مجاهدت و عدالت‌طلبی، اسیر فتنه‌های زمان خود شوند.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول