اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قدردانی نماینده بویراحمد از موفقیت اخیر وزارت اطلاعات

سربازان گمنام امام زمان (عج) موفقیت‌های هسته‌ای کشور را بیمه کردند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت اطلاعات با دستگیری عوامل ترور دانشمندان هسته‌ای کشور، موفقیت‌های جوانان دانشمند ایران اسلامی را در این عرصه بیمه کرد.

سربازان گمنام امام زمان (عج) موفقیت‌های هسته‌ای کشور را بیمه کردند

غلام‌محمد زارعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با ابراز خوشحالی از موفقیت اخیر وزارت اطلاعات در دستگیری عوامل اصلی ترور دانشمندان هسته‌ای کشور ابراز داشت: سربازان گمنام امام زمان (عج) بار دیگر در آخرین روزهای فصل بهار عیدانه‌ای پربها به مردم ایران اسلامی تقدیم کردند.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: مردم در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب به خصوص در چند سال اخیر که توطئه‌های دشمنان و بدخواهان بیشتر و پیچیده‌تر شده، عیدی خوبی از دست این فرزندان سلحشور و گمنام انقلاب گرفته‌اند.

زارعی با بیان موفقیت‌های کم‌شمار وزارت اطلاعات در طول سالیان اخیر عنوان کرد: با همه فتنه‌ها و توطئه‌هایی که با محوریت استکبار جهانی علیه نظام اسلامی شکل گرفته و اکنون فتنه‌های جدید در منطقه در حال شکل‌گیری و بعضا عملیاتی شدن است، ولی عملکرد با صلابت و مقتدرانه این فرزندان امام و رهبری تاکنون همه آن‌ها را نقش بر آب ساخته است.

این نماینده اصولگرای مجلس نهم تصریح کرد: دشمن در حال حاضر مشغول نبرد ناجوانمردانه با دستاوردهای علمی جوانان متخصص و متعهد ایران اسلامی است که وزارت اطلاعات به همراه سایر نهادهای انقلابی مسئول با چشمان تیزبین خود این توطئه‌ها و فتنه‌ها را رصد و نقش بر آب می‌کنند.

زارعی دستگیری عوامل ترور دانشمندان هسته‌ای را نشان‌دهنده اشراف نظام جمهوری اسلامی بر تحولات و تحرکات دشمن در این عرصه دانست و گفت: درس این موفقیت بزرگ سربازان گمنام امام زمان (عج) به بدخواهان و دشمنان این بود که ایران اسلامی هر چند در موضوع هسته‌ای پای میز مذاکره نشسته اما در ادامه پی‌گیری حق مسلم هسته‌ای خود هیچ‌گاه از مواضع اصولی و تعریف شده کوتاه نخواهد آمد.

این نماینده مجلس با نصیحت کسانی که به دلایل مختلف فریب بیگانگان را خورده و دست خود را به خون جوانان وطن آغشته می‌کنند، تصریح کرد: هم‌پیاله شدن با دشمنان این آب و خاک قطعا در آینده چیزی جز پشیمانی و روسیاهی نصیب چنین افرادی نخواهد کرد.

انتهای پیام/‌ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول