اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گیلان خبر داد

ثبت 26پروژه مهر ماندگار گیلان

خبرگزاری فارس: استاندار گیلان از ثبت تاکنون 26 پروژه مهر ماندگار در این استان خبر داد.

ثبت 26پروژه مهر ماندگار گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت مهدی سعادتی پیش از ظهر امروز در ستاد پروژه مهر ماندگار استان در محل سالن اجتماعات استانداری گیلان، اظهار کرد: مهر ماندگار طرحی است که دولت دهم در سال پایانی خدمت به منظور تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در کشور به مرحله اجرا گذاشته است.

وی، افزود: دولت در تلاش است که 850 طرح بزرگ عمرانی در کشور را هر چه سریع‌تر به اتمام برساند و تاکنون 26 پروژه مهر ماندگار در گیلان به ثبت رسیده است.

مقام ارشد دولت در گیلان، آبرسانی به صومعه‌سرا، فاز نخست بندر چمخاله، بزرگراه سراوان‌-شفت‌-فومن، کنارگذر انزلی، سالن 6 هزار نفری رشت، تکمیل 5 بیمارستان، راه‌آهن قزوین‌-رشت، سالن ورزشی چند منظوره لاهیجان، پیست رو باز دوچرخه‌سواری گیلان، صنایع سیمان گیلان‌سبز، مجتمع ذوب‌آهن فولاد خزر، سد شهر بیجار، طرح‌های آبرسانی، شبکه آبیاری و زهکشی را از جمله پروژه‌های مهر ماندگار ثبت شده در استان عنوان کرد.

وی، طرح مهر ماندگار را از ابتکارات دولت برای آبادانی و پیشرفت گیلان نامید و تصریح کرد: بنای دولت بر این است کارها را به گونه‌ای پیش ببرد که باری بر دوش دولت بعدی قرار نگیرد.

سعادتی، با تاکید بر اینکه فرمانداران به صورت ویژه پیگیر اجرای طرح‌های ماندگار باشند، خاطرنشان کرد: فرمانداران باید با تمام توان و جدیت نسبت به گره‌گشایی اجرای پروژه‌ها در تلاش باشند و برای این منظور کارگروه‌های جداگانه در نظر گرفته شده است.

وی، با اشاره به اینکه گیلان هم‌اکنون به کارگاه ساخت و ساز تبدیل شده است، بیان کرد: هم‌اکنون سه برابر سال گذشته در گیلان کارها در حال انجام است.

ا‌نتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول