اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد کشاورزی خراسان‌رضوی:

572 پروژه کشاورزی در خراسان‌رضوی بهره‌برداری می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان‌رضوی از بهره‌برداری 572 پروژه در هفته جهاد کشاورزی با اعتباری بالغ بر 356 میلیارد ریال در این استان خبر داد.

572 پروژه کشاورزی در خراسان‌رضوی بهره‌برداری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سیدمحمد طباطبایی ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان خراسان‌رضوی با اشاره به نام‌گذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری که به ‌عنوان "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی"، اظهار داشت: در این راستا شعار این سازمان نیز در سال جاری،"فرهنگ جهادی، تولید ملی و توسعه زیرساخت‌های بخش کشاورزی" است.

وی افزود: در هفته جهاد کشاورزی در خراسان‌رضوی 572 پروژه با اعتباری بالغ بر 356 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد که 19 هزار اشتغال مستقیم و غیر مستقیم را ایجاد می‌کند و 25 هزار و 600 خانوار نیز از منافع این پروژه‌ها بهره‌برداری می‌کنند.

رئیس جهاد کشاورزی خراسان‌رضوی با اشاره به عملکرد طرح توسعه بخش کشاورزی در استان خاطرنشان کرد: تاکنون هزار و 874 طرح با 133 میلیارد تومان اعتبار و ایجاد اشتغال برای 5 هزار و 23 نفر مورد بررسی قرار گرفته است.

طباطبایی در خاتمه تصریح کرد: هم‌چنین از این تعداد هزار و 152 طرح مصوب در قالب حدود 100 میلیارد تومان به بانک عامل معرفی شده است.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول