اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فهرج تأکید کرد

اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام در فهرج

خبرگزاری فارس: فرماندار فهرج گفت: مسئولان ادارات شهرستان فهرج برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام این شهرستان تلاش بیشتری داشته باشند.

اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام در فهرج

به گزارش خبرگزاری فارس از فهرج، حسین زین‌الصالحین صبح امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان فهرج اظهار داشت: به زودی ورودی شهر فهرج با اعتبار 500 میلیون تومان ساماندهی و با اجرای این طرح پنج کیلومتر جدول‌گذاری و روشنایی معابر و ایجاد فضای سبز انجام می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در شهرستان فهرج افزود: برای ایجاد مجتمع آب آشامیدنی در روستاها و ایجاد شبکه جدید و ترمیم شبکه‌های فرسوده 84 میلیون تومان اختصاص یافته است.

فرماندار فهرج پیگیری و نظارت دقیق بر اجرای صحیح پروژه‌ها را از وظایف مسئولان دانست و بیان داشت: مسئولان باید با توجه به ارتقای بخش فهرج به شهرستان پیشرفت و رشد این منطقه را در نظر داشته باشند.

وی با اشاره به بازرسی‌های صورت گرفته در زمینه پروژه‌هایی که از قبل در این شهرستان عملیات ساخت آنها آغاز شده است، خواستار تلاش بیشتر ادارات این شهرستان برای اتمام این پروژه‌ها شد.

زین‌الصالحین بر جذب اعتبارات ملی برای این شهرستان کمتر توسعه از سوی مسئولان ادارات از طریق مدیران کل استان تأکید کرد و با اشاره به دوبانده شدن محور فهرج نرماشیر گفت: با پیگیری‌های که داشتیم بزرگراه ماهان - بم و بم - فهرج تا منطقه شورگز ادامه پیدا می‌کند.

وی با اشاره به آغاز دور چهارم سفر هیئت دولت به استان‌ها خاطرنشان کرد: در دولت دهم می توان به اقدامات مناسبی از جمله ساخت سایت اداری، ایجاد سالن ورزشی و زمین چمن اشاره کرد.

فرماندار فهرج تصریح کرد: اولویت ما برای اختصاص اعتبارات در زمینه پروژه‌های عمرانی در زمینه آب، برق و راه است و اعتبارات شهرستان با اولویت‌بندی در زمینه‌های عمرانی اختصاص پیدا می‌کند.

وی از تدوین سند توسعه شهرستان فهرج خبر داد و خاطرنشان کرد: سند توسعه شهرستان فهرج به زودی در جلسه ستاد توسعه استان مصوب و سپس اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول