اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست مدیریت پژوهش و فناوری پارس جنوبی:

کاربردی شدن پروژه‌های تحقیقاتی در صنعت نفت ضروری است

خبرگزاری فارس: سرپرست مدیریت پژوهش و فناوری پارس جنوبی گفت: کاربردی شدن پروژه‌های تحقیقاتی در صنعت نفت ضروری است.

کاربردی شدن پروژه‌های تحقیقاتی در صنعت نفت ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه علی احمدزاده شامگاه سه‌شنبه در نشست کمیته تحقیقات و پژوهش پارس جنوبی اظهار داشت: رشد و توسعه پارس جنوبی از مهم‌ترین اولویت‌های صنعت نفت است و در چند سال گذشته اهتمام ویژه‌ای در این مسیر انجام شده است.

وی افزود: تقویت پژوهش و تحقیق در پارس جنوبی مورد تاکید مدیران ارشد پارس جنوبی است و امیدوار هستیم در این عرصه به توفیق لازم برسیم.

سرپرست مدیریت پژوهش و فناوری سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس خاطر نشان کرد: تلاش زیادی برای رشد و پیشرفت فعالیت‌های پژوهشی داشته‌ایم و ساماندهی پروژه‌های مطالعاتی این حوزه عملیاتی با استفاده از توان علمی و دانش تجربی کارکنان صنعت نفت و دانشجویان در برنامه قرار دارد.

احمدزاده تصریح کرد: با توجه به ضرورت ساماندهی پروژه‌های مطالعاتی و پایان‌نامه‌های دانشجویی و به منظور استفاده از ظرفیت‌های علمی و دانش تجربی کارکنان شاغل در منطقه ویژه پارس، مدیریت پژوهش و فناوری این سازمان از علاقمندان به انجام فعالیت‌های پژوهشی دعوت به همکاری می‌کند.

وی بر شتاب در اجرا و تحقق فرآیندهای مثبت پژوهشی تاکید کرد و از طراحی یک سامانه مناسب به منظور شناسایی استعدادها و بهره‌مندی از توانایی کارکنان و متخصصان فعال صنعت نفت در منطقه ویژه پارس به همراه تعیین گرایش‌های کاری و زمینه‌های علاقمندی آنان خبر داد.

این مسئول با تاکید بر لزوم کاربردی شدن پروژه‌های تحقیقاتی در صنعت نفت یادآور شد: حضور مقام معظم رهبری در پژوهشگاه صنعت نفت مؤید تعهد و مسئولیت سنگین مدیران و کارکنان این صنعت برای تحقق اهداف ملی در حوزه فعالیت‌های پژوهشی است.

احمدزاده گفت: با بررسی چالش‌های پیش روی کارکنان در زمینه انجام فعالیت‌های پژوهشی و تحقیقاتی و ارائه راهکارهای پیشنهادی می‌توان پارس جنوبی را به یک دانشگاه بزرگ در حوزه پژوهش تبدیل کرد.

وی اذعان کرد: استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود برای رشد و توسعه منطقه پارس در دستور کار مسئولان قرار دارد و همه باید در این مسیر اهتمام ورزند.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول