اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته جهاد کشاورزی

55 پروژه کشاورزی در زنجان به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: همزمان با هفته جهاد کشاورزی، 55 پروژه کشاورزی در استان زنجان به بهره‌برداری می‌رسد.

55 پروژه کشاورزی در زنجان به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمدرضا نهاوندی‌پور ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران با تبیین عملکرد بخش کشاورزی استان زنجان در سال گذشته اضافه کرد: امسال نیز برنامه‌های مختلفی برای اجرا در این هفته در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به افتتاح 55 پروژه کشاورزی در استان زنجان اضافه کرد: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر 46 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان تصریح کرد: بیشترین پروژه‌ها مربوط به افتتاح جهاد کشاورزی استان زنجان در بخش شیلات و شامل 27 پروژه از قبیل استخرهای دو منظوره، کارگاه تولید بچه ماهی و پرورش ماهیان سرد آبی است.

وی خاطرنشان کرد: پروژه‌های بخش شیلات با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد هزینه انجام شده است.

نهاوندی‌پور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موفقیت‌های بخش شیلات استان زنجان در طول چند سال گذشته اضافه کرد: از سال 75، عملکرد بخش شیلات استان زنجان زیر نظر اداره شیلات آذربایجان‌شرقی آغاز شد ولی در حال حاضر بخش شیلات به موفقیت‌های بسیاری دست یافته است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر استان زنجان در بخش شیلات به موفقیت‌های بسیاری دست یافته است، اضافه کرد: در سال گذشته برنامه پنج‌ساله شیلات تحقق پیدا کرده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان همچنین با اشاره به اعتبار اختصاص یافته به بخش کشاورزی استان زنجان اضافه کرد: امسال 169 میلیارد تومان به بخش کشاورزی استان زنجان اختصاص یافته است.

وی خاطرنشان کرد: امسال آغاز نهضت کشاورزی است و اقدامات مطلوبی در این زمینه در استان آغاز شده است.

نهاوندی‌پور در ادامه با اشاره به احداث یک هزار گلخانه در استان زنجان اضافه کرد: این امر در داخل محوطه کشاورزی استان صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه احداث گلخانه‌های این چنینی موجب افزایش درآمد کشاورزان می‌شود، اضافه کرد: این امر همچنین راه‌حل مناسبی برای پرکردن اوقات فراغت کشاورزان است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان اعتبار لازم برای احداث هریک از گلخانه‌های مذکور را 1.5 میلیون تومان عنوان کرد و افزود: با پیش‌بینی‌های صورت گرفته این گلخانه‌ها تا پایان مهر ماه سال جاری به بهره‌برداری می‌رسند.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول