اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آمل خبر داد

ساخت 7000 واحد مسکن مهر در آمل/ تاخیر در تحویل پروژه‌ها پذیرفتنی نیست

خبرگزاری فارس: فرماندار آمل گفت: با توجه به ساخت 7 هزار و 191 واحد مسکن مهر در شهرستان آمل تاخیر در تحویل این تعداد پروژه پذیرفتنی نیست.

ساخت 7000 واحد مسکن مهر در آمل/ تاخیر در تحویل پروژه‌ها پذیرفتنی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس‌ از آمل، یدالله اکبرزاده ظهر امروز در ستاد مسکن مهر شهرستان آمل با بیان اینکه روند احداث مسکن مهر در آمل رضایت‌بخش نیست، گفت: امروز با همه بخش‌ها و متولیان اتمام حجت می‌کنیم به دلیل اینکه به مردم تعهد کردیم باید این واحدها به مردم تحویل داده شوند.

وی با انتقاد از روند ساخت مسکن مهر 541 واحدی در کمربندی آمل عنوان کرد: این  پروژه بسیار طولانی شده در حالی که پروژه 32 واحدی شهرک ایثار در عرض یک سال به بهره‌برداری رسید.

اکبرزاده در ادامه گفت: از این به بعد هیچ بهانه‌ای از  متولیان این طرح نمی‌پذیرم.

فرماندار آمل با تاکید بر اینکه بارها وضعیت پروژه‌های در حال اجرای  در سطح شهرستان و نحوه تامین زیرساخت‌های مورد نیاز توسط ادارات خدمات‌رسان از جمله، آب، برق و گاز بررسی شد، افزود: توجه به مشکل مسکن در شهرستان آمل خواستار هدفمند شدن ساخت‌و‌سازها و برطرف شدن مشکل تعاونی‌های مسکن مهر در شهرستان است.

این مسئول با توجه به مشکلات پیش آمده در مسکن‌های مهر عمل به قوانین مربوطه را تنها راه برطرف شدن مسائل دانست و بر لزوم پیشرفت پروژه‌های مسکن مهر شهرستان تاکید کرد.

اکبرزاده خواستار تسریع در ساخت و واگذاری مسکن مهر به متقاضیان شد و از آمادگی کامل شهرستان برای هرگونه کمک و  سرعت بخشیدن به عملیات مسکن مهر خبر داد و گفت: ضروری است که مدیران شرکت‌های تعاونی با رعایت استاندارد و اصول ایمنی در شهرسازی نسبت به اجرای سریع عملیات اجرایی آن اقدام کنند.

وی با اعلام اینکه 7 هزار و 59 واحد مسکن مهر در شهرستان آمل در حال ساخت است، متذکر شد: از این تعداد 765 واحد توسط بخش تعاون، یک‌هزار و 103 واحد توسط مسکن و شهرسازی و 5 هزار و 191 واحد توسط خودمالکان و انبوه‌سازان در حال ساخت است.

فرماندار آمل با اشاره به اینکه برای ساخت این تعداد واحد مسکن مهر، 640 میلیارد و 300 میلیون ریال اعتبار نیاز است، اذعان داشت: از این تعداد یک‌هزار و 480 واحد به بهره‌برداری رسیده است.

انتهای‌ پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول