اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دبیرخانه پدافند غیرعامل کردستان:

ارزیابی پروژه‌های پدافند غیرعامل فاقد معیار است

خبرگزاری فارس: مسئول دبیرخانه پدافند غیرعامل کردستان ارزیابی پروژه‌های پدافند غیرعامل را فاقد معیار مشخص عنوان کرد.

ارزیابی پروژه‌های پدافند غیرعامل فاقد معیار است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، عبدالله حسن‌خانی در جلسه پدافند غیرعامل در سنندج، با اشاره به عملکرد خوب پدافند در استان، اظهار کرد: در سال گذشته ما جزو استان‌های برتر در سطح کشور بودیم و پیشنهادات 9‌ گانه‌ای را نیز ارائه دادیم که در چارچوب جدید سازمان پدافند غیرعامل در سطح کشور عملیاتی می‌شود.

وی با اشاره به مشکلات در حوزه فیبر نوری و فضای سایبری، گفت: در دستورالعمل جدید سازمان تمام موارد تعریف مشخصی دارد که از سوی اعضا باید اجرا، ارزیابی و بررسی شود.

حسن‌خانی از ارتقا پنج کارگروه پدافند غیرعامل استان به 11 کارگروه خبر داد و گفت:در ارتباط با حوزه سایبری  باید کد ورود برای اعضا تعریف شود و هر کسی اجازه ورود به فضای سایبری پدافند را نداشته باشد و همچنین افراد دارای صلاحیت و فنی وارد این فضا شوند.

وی بر ضرورت آموزش در میان اعضا و در سطح استان تاکید کرد و گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 14 دوره تخصصی برای 450 نفر با همکاری اساتید دانشگاه‌های مالک‌اشتر و امام حسین برگزار کرده‌ایم و 300 نفر دیگر را تا قبل از ماه رمضان آموزش خواهیم داد.

حسن‌خانی افزود: با وجود اینکه ما تعهد آموزش و ارائه گواهینامه برای 700 نفر را در سطح استان داشتیم اما از زمان تعهد تاکنون 900 نفر از آموزش‌های لازم بهره‌مند شده‌اند.

مسئول دبیرخانه پدافند غیرعامل کردستان همچنین بر رعایت اصول ماده 205 قانون برنامه پنجم توسعه که کلیه پروژه های مشمول پدافند غیرعامل باید شرایط لازم را برای اجرا داشته باشند، تاکید کرد.

حسن‌خانی افزود: در این راستا تا پایان سال 1393 باید تمامی مراکز حساس و مهم استان شناسایی شود و پروژه‌های پدافند به‌صورت اصولی و با معیار مشخص اجرایی شود.

وی با بیان اینکه مردم تعریف درستی از پدافند غیرعامل ندارند  بر ضرورت آموزش بیشتر تاکید کرد و گفت: ما نیز باید ابزار درست تهدید را در مقابل تهدیدات دشمنان داشته باشیم.

شهردار سنندج نیز در این جلسه از اجرای دو پروژه در راستای اهداف پدافند غیرعامل در استان خبر داد و  گفت:  پروژه‌های انقلاب و زیرگذر ضیاالدینی که 80 تا 100 متر زیرگذر دارد در صورت ضرورت و در راستای اهداف پدافند بهره برداری می‌شود.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول