اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در فضایی بالغ بر 50 هزار مترمربع

پروژه احداث پارک خطی بلوار شهید آوینی مشهد به پایان رسید

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه پنج مشهد از اتمام پروژه احداث پارک خطی بلوار شهید آوینی در فضایی بالغ بر 50 هزار مترمربع خبر داد.

پروژه احداث پارک خطی بلوار شهید آوینی مشهد به پایان رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، سیدحسن حسینی اظهار کرد: احداث پارک خطی بلوار شهید آوینی با هدف افزایش سرانه فضای سبز و افزایش رفاه و آسایش روحی و روانی شهروندان منطقه صورت گرفته است.

وی ادامه داد: فضای سبز بلوار کنه بیست در فضایی به مساحت 4 هزار مترمربع و با اعتباری بالغ بر 800 میلیون ریال احداث شده است.

شهردار منطقه پنج مشهد با اشاره به عملیات احداث فضای سبز حاشیه کال امیرآباد در وسعت بیش از 10 هزار مترمربع خاطرنشان کرد: این پروژه نیز با اعتبار 2 میلیارد و 800 میلیون ریال انجام شده است.

حسینی افزود: زیباسازی منظر شهری و تلاش برای نشاط و شادابی شهروندان از دیگر اهداف شهرداری در توسعه فضاهای سبز شهری است.

وی با اشاره به احداث فضای سبز لچکی انتهای بلوار مفتح خاطرنشان کرد: این لچکی نیز در مساحت 3 هزار مترمربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 500 هزار ریال احداث شده است.

شهردار منطقه پنج مشهد یادآور شد: با توجه به اقلیم خشک شهر مشهد و کمبود آب شرب، سیستم آبیاری تحت فشار در بیشتر بوستان‌ها و فضای سبز سطح منطقه ایجاد شده که در همین زمینه می‌توان به اصلاح سیستم آبیاری تحت فشار بوستان رستگارمقدم و بوستان امت با اعتبار 330 میلیون ریال اشاره کرد.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول