اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به عنوان 10 هزارمین نفر

رئیس دانشگاه شیراز عضو کتابخانه ملی فارس شد

خبرگزاری فارس: 10 هزارمین کارت عضویت سازمان اسناد و کتابخانه ملی مرکز فارس به نام محمد مؤذنی رئیس دانشگاه شیراز صادر شد.

رئیس دانشگاه شیراز عضو کتابخانه ملی فارس شد

 به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، در مراسمی که بعد از ظهر امروز با حضور رئیس، مشاور و مدیرکل حوزه ریاست، معاون پژوهشی و اعضای شورای انتشارات دانشگاه شیراز در سازمان اسناد و کتابخانه ملی مرکز فارس برگزار شد، کارت عضویت محمد مؤذنی، رئیس دانشگاه شیراز توسط رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی مرکز فارس صادر شد.

رئیس مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس در سخنانی از جایگاه این سازمان به عنوان آرشیو ملی و حافظه تاریخی ملت ایران یاد کرد و اظهار داشت: ضروری است که فرهنگیان، دانشگاهیان و اهل قلم ارتباط مستمر و پایداری با آرشیو ملی به منظور آگاهی از کلیت ذخایر فرهنگی و استنادی داشته باشند.

احمد رنجبر افزود: علاوه بر این مرکز فارس جدا از وظایف سازمانی در ابعاد سند و کتاب، جایگاه فرهنگی تاٴثیرگذاری دارد و پیش‌گام در برپایی برنامه‌ها و نشست‌های علمی و فرهنگی این استان است.

وی اضافه کرد: عضویت در این مرکز علاوه بر مشارکت در استفاده از منابع اسنادی و بهره‌گیری از منابع کتابخانه‌‌ای به نحوی همراهی با برنامه‌های فرهنگی نیز محسوب می‌شود.

انتهای پیام/‌ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول