اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی همدان خبر داد

نصب بلوتوث سنتر در کتابخانه آزادی همدان

خبرگزاری فارس: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان از خریداری و نصب بلوتوث سنتر در کتابخانه آزادی شهرستان همدان خبر داد.

نصب بلوتوث سنتر در کتابخانه آزادی همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، فاضل عبادی ظهر امروز در انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان همدان با بیان اینکه همدان دارای 15 باب کتابخانه عمومی است، افزود: در سال 90 یک کتابخانه در دره مرادبیک ایجاد شد و در این راستا میزان کتابخانه‌ها 7.14 درصد رشد یافته است.

وی تصریح کرد: اعضای فعال استان همدان 18 درصد و اعضای فعال در شهرستان همدان 37.20 درصد بوده است و در میزان تحقق نیم درصد شهرداری در استان 40.91 درصد و در شهرستان همدان 47.77 درصد بوده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان بیان داشت: از ابتدای تابستان در همه کتابخانه‌های شهرستان کلاس‌های قصه‌گویی، داستان‌نویسی و اوقات فراغت برگزار می‌شود که همه این موارد با هدف مطالعه مفید است.

وی ادامه داد: کتابخانه مرکزی شبانه‌روزی است و 300 نفر عضو دارد و کتابخانه مدرس تا ساعت 11 شب برای افراد خدمات ارائه می‌دهد و 100 نفر عضو دارد.

عبادی از تجهیز و زیباسازی کتابخانه‌ها خبر داد و گفت: برای کتابخانه مرکزی بلوتوث سنتر خریداری شده است و برای کتابخانه آزادی نیز امسال خریداری می‌شود.

مسئول امور هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان نیز گفت: در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، چهار نمایشگاه کتاب در محوطه باباطاهر، محوطه مجتمع شهید آوینی، سازمان دانش‌آموزی و کتابخانه مرکزی برپا شده و یا به زودی دایر می‌شود.

محمدعلی فرجی افزود: همزمان با اجرای نمایش "قصه‌های حسن کچل" به مدت 15 روز در مجتمع شهید آوینی، نمایشگاه کتاب کودکان نیز در محوطه سالن برگزار می‌شود.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول