اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره محیط زیست آبیک:

ترویج مسائل زیست‌محیطی با آموزش هدفمند میسر است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره محیط زیست شهرستان آبیک گفت: آموزش هدفمند، با برنامه و جذاب به اقشار مختلف جامعه می‌تواند در ترویج دانش زیست‌محیطی راهگشا باشد.

ترویج مسائل زیست‌محیطی با آموزش هدفمند میسر است

حشمت‌الله کوثری امروز در حاشیه همایش ورزش و محیط زیست که در بوستان شهید رجایی شهرستان آبیک برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار کرد: حفاظت از محیط زیست در چارچوب فعالیت‌های ورزشی و ورزشکاران به عنوان جامعه هدف و مروجین محیط زیست می‌توانند در انتقال دانش، فرهنگ و بینش زیست محیطی به افراد جامعه نقش مثمر‌ثمری ایفا کنند.

وی افزود: این برنامه با هدف لحاظ کردن مفاهیم زیست‌محیطی در تبیین خط مشی ورزش د‌ر راستای ترویج عادت‌های جدید منطبق با موازین زیست‌محیطی در میان گروه‌های هدف و حفظ محیط زیست سالم برای فعالیت‌های ورزشی برگزار شده است.

این مسئول اضافه کرد: نهادینه کردن حفاظت از محیط زیست در بین نونهالان و نوجوانان می‌تواند در داشتن محیط زیست سالم در آینده کمک شایانی کند.

رئیس اداره محیط زیست شهرستان آبیک آموزش را مهم‌ترین، اساسی‌ترین و اولویت‌دارترین محور در خصوص مسائل زیست‌محیطی بیان کرد و گفت: آموزش در زمینه مسائل محیط زیست به اقشار مختلف جامعه باید هدفمند، با برنامه و جذاب باشد.

کوثری خاطر‌نشان کرد: برای دانش‌آموزان و دهیاران در سطح شهرستان آبیک کارگروه و برنامه‌های آموزشی با محوریت محیط زیست از قبیل پسماندها، آلودگی هوا، زمین پاک، هوای پاک برگزار شده است.

وی از حمایت‌های فرماندار آبیک و نیز شهردار این شهر در زمینه فعالیت‌های زیست‌محیطی نظیر، آموزش‌های زیست‌محیطی، توانمند‌سازی مردم در زمینه حفاظت از محیط زیست برای رسیدن به توسعه پایدار، ترویج مشارکت ادارات در مسائل زیست‌محیطی و مشارکت در برنامه‌های هوای پاک و زمین پاک قدردانی کرد.

در این همایش بیش از 200 نونهال ورزشکار رشته ژیمناستیک با در دست داشتن پلاکاردهایی با عنوان " سبز بیاندیشیم، سبز عمل کنیم"، "بنویسیم محیط زیست، بخوانیم زندگی"، "آلودگی محیط زیست، یعنی توقف تدریجی زندگی" و "حفاظت از محیط زیست، تشکر از نعمت‌های الهی" بر حفاظت از محیط زیست تأکید و به اجرای حرکات نمایشی پرداختند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول