اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سفرهای استانی دور چهارم پیشنهاد می‌شود

14 مصوبه جدید زیست محیطی در خراسان‌رضوی

خبرگزاری فارس: مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان‌رضوی از پیشنهاد 14 مصوبه جدید زیست‌محیطی در خراسان‌رضوی طی دور چهارم سفرهای استانی هیئت دولت خبر داد.

14 مصوبه جدید زیست محیطی در خراسان‌رضوی

سیدحسین آقامیری عصر امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه خدمت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: ‌از مصوبات دور سوم سفرهای استانی هیئت دولت تنها 30 درصد آن محقق شده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان‌رضوی همچنین اظهار داشت: 70 درصد آن به دلیل قرار گرفتن در جریان بوروکراسی در دست پی‌گیری است که امیدواریم تا پایان امسال همه این مصوبات اجرایی شود.

آقامیری تأکید کرد: هم‌چنین در دور چهارم سفرهای استانی هیئت دولت نیز بین 10 تا 14 مصوبه جدید نیز برای پیشنهاد داریم که این مصوبات برگرفته از ایده‌های جدید کارشناسان اداره‌کل حفاظت محیط زیست خراسان‌رضوی است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان‌رضوی بیان داشت: درباره اعتبارات نیز از میان 5 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده برای اجرای پروژه‌های مصوب تنها یک میلیارد تومان آن تاکنون محقق شده است.

آقامیر با بیان اینکه پروژه ایجاد پارک طبیعت پردیس و مجوز مرکز تحقیقات شرق کشور نیز هم‌چنان در مراحل بوروکراسی به سر می‌برد، گفت: با این حال سفرهای استانی بدعت بسیار خوبی است که فرصت‌های زیادی را برای همه ما به وجود می‌آورد.

وی افزود: نخستین فرصت این است که هیئت دولت ارتباط چهره به چهره با مسئولان استانی و مردم دارد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان‌رضوی گفت: فرصت دیگر این است که به این باور برسیم که از ایده‌های جدید کارشناسان و مسئولان استان‌ها نیز استفاده و آن را به کار بست.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول