اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گل‌گهر خبر داد

انعقاد قرارداد زیست محیطی کارخانه کک‌سازی راور

خبرگزاری فارس: مدیرعامل گل‌گهر سیرجان گفت: قراردادهای زیست محیطی یکی از قراردادهای مهمی است که برای احداث کارخانه کک‌سازی زرند منعقد شده است.

انعقاد قرارداد زیست محیطی کارخانه کک‌سازی راور

به گزارش خبرگزاری فارس از راور، جلال‌مآب بعد از ظهر امروز در آیین کلنگ‌زنی کارخانه کک‌سازی راور اظهار داشت: پروژه احداث این کارخانه یکی از مأموریت‌های شرکت گل‌گهر سیرجان است.

وی بیان داشت: از یک سال قبل سیاست‌گذاری پروژه کارخانه کک‌سازی راور به گل‌گهر واگذار شد و با جدیت و پشتکار سردار کرمی و سردارکلارک چاره‌اندیشی برای پروژه مذکور آغاز شد.

جلال‌مآب با بیان اینکه شرکت گل‌گهر سیرجان بررسی‌های بسیاری را در زمینه راه‌اندازی کارخانه کک‌سازی راور انجام داد، ابراز داشت: با توجه به اینکه محل استقرار جغرافیایی شرکت گل‌گهر در راور و این شرکت در زنجیره تولید فولاد کشور فعالیت می‌کند، احداث کارخانه کک‌سازی با دلایل مختلف مورد قبول قرار گرفت.

وی عنوان کرد: حمایت‌های استاندار کرمان و مدیرکل صنعت، معدن و تجارت موجب تعیین تکلیف ابهامات این پروژه شد.

جلال‌مآب افزود: طرح فنی و توجیه اقتصادی این پروژه انجام شده است و محل اجرای پروژه سومین زمینی است که به طور جدی مورد رسیدگی فنی قرار گرفته است.

وی از فاصله مناسب با شهر که موجب ایجاد آلودگی برای مردم نشود، موقعیت خاص ارتباطی و نزدیکی به معادن را از مهم‌ترین مزایا‌ی کارخانه کک‌سازی راور برشمرد.

این مسئول اظهار داشت: قراردادهای زیست محیطی یکی از قراردادهای مهمی است که برای احداث کارخانه کک‌سازی زرند انجام شد.

جلال‌مآب با بیان اینکه قرارداد ژئوتکنیک کارخانه کک‌سازی راور منعقد شده است، تصریح کرد: انعقاد قرارداد تأمین برق و جاده دسترسی در ماه‌های گذشته آغاز شد و در حال اجرا است.

وی ظرفیت این پروژه کک‌سازی را 400 هزار تن ذکر کرد و افزود: تکنولوژی این کارخانه به گونه‌ای است که برق تولید می‌کند.

جلال‌مآب خاطرنشان کرد: آلودگی کارخانه کک‌سازی راور نسبت به پروژه‌های مشابه کمتر است.

وی گفت: برای راه‌اندازی کارخانه کک‌سازی راور 220 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری با ارز دولتی محاسبه شده است که 40 درصد این سرمایه‌گذاری به نیروگاه برق اختصاص دارد که در مرحله دوم عملیاتی می‌شود.

جلال‌مآب بیان داشت: این کارخانه در مدت 24 ماه احداث می‌شود و انجام کارخانه مذکور تا اواسط سال 93 به پایان می‌رسد و 300 نفر در این پروژه مشغول به کار می‌شوند.

وی ابراز داشت: شرکت گل‌گهر با تمام توان و برنامه‌ریزی وارد عرصه احداث کارخانه کک‌سازی راور شده است.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول