اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طبق ارزیابی نهاد ریاست جمهوری صورت گرفت

پیشرفت بسیار خوب پروژه‌های زیست‌محیطی در کشور

خبرگزاری فارس: معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست کشور از پیشرفت پروژه‌های زیست‌محیطی طبق ارزیابی نهاد ریاست جمهوری خبر داد.

پیشرفت بسیار خوب پروژه‌های زیست‌محیطی در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدجواد محمدی‌زاده ظهر امروز با حضور در اداره‌‌کل حفاظت محیط زیست خراسان‌رضوی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از میان 775 مصوبه در طول سه سفر استانی ریاست جمهوری 121 بند آن مربوط به دور اول، 218 بند مربوط به دور دوم و 436 بند آن به دور سوم تعلق دارد.

محمدی‌زاده با بیان اینکه از تعداد 121 بند دور اول سفرهای استانی ریاست جمهوری 107 بند آن اقدام و پایان یافته و 14 بند آن نیز در حال اقدام است.

رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست کشور ادامه داد: از میان 218 بند مصوبات دور دوم این سفرها 119 بند اقدام، 76 بند در دست اقدام، 14 بند در دست پیگیری و برای 9 بند دیگر آن هیچ اقدامی تاکنون انجام نشده است.

معاون رئیس جمهور به مصوبات دور سوم سفرهای ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود: از میان 436 بند دور سوم تنها 49 بند اقدام، 172 بند در دست اقدام، 93 بند در دست پی‌گیری و برای 122 بند آن هنوز اقدامی صورت نگرفته است.

محمدی‌زاده تأکید کرد: در مجموع تقریباً چیزی حدود 100 درصد مصوبات ملی و استانی دور اول سفرهای استانی ریاست جمهور در حوزه محیط زیست اجرایی شده است.

معاون رئیس جمهور خاطرنشان کرد: در دور دوم پیشرفت مصوبات ملی 95 درصد و مصوبات استانی 45 درصد بوده است.

معاون رئیس جمهور در مشهد تأکید کرد: از میان مصوبات دور سوم سفرهای استانی ریاست جمهوری 70 درصد مصوبات ملی و تنها 30 درصد مصوبات استانی زیست محیطی به مرحله اجرا درآمده است.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول