اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز

13 هزار بطری مشروبات الکلی در مریوان منهدم شد

خبرگزاری فارس: 13 هزار بطری انواع مشروبات الکلی ظهر امروز با حضور جمعی از مسئولان در مریوان منهدم شد.

13 هزار بطری مشروبات الکلی در مریوان منهدم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، فرماندار مریوان ظهر امروز در حاشیه این برنامه اظهار داشت: این تعداد مشروبات الکلی در طول هفت ماه گذشته توسط ماموران انتظامی این شهرستان کشف و ضبط شده است.

عبدالله رشیدی‌پور از برخورد شدید با قاچاقچیان مشروبات الکلی در این شهرستان خبر داد و افزود: با تلاش ماموران انتظامی شهرستان وضعیت ورود قاچاق و مشروبات الکلی در مریوان نسبت به سال‌های گذشته به شدت کاهش یافته است.

وی با اشاره به تاثیرات منفی و مضر پدیده قاچاق به‌ویژه مشروبات الکلی در جامعه، تصریح کرد: ترویج مشروبات الکلی در جوامع اسلامی به‌ویژه در بین جوانان از مهم‌ترین اهداف دشمنان برای بی‌هویت کردن آنان به منظور از بین بردن ارزش‌های اسلامی است.

فرماندار مریوان خاطرنشان کرد: دشمنان سعی دارند با ورود مشروبات الکلی از طریق مرزها و گسترش آن جوانان را از مسیر اصلی که تلاش در راستای کسب علم برای پیشبرد اهداف نظام و دفاع از ارزش‌های انقلاب است، دور کنند.

رشیدی‌پور اضافه کرد: تدین مردم مریوان در کنار تلاش‌های شبانه‌روزی ماموران نیروی انتظامی همواره موجب ناکامی دشمنان در رسیدن به اهداف شومشان در این حوزه بوده است.

وی در ادامه از ساماندهی مرزها به‌عنوان بهترین راهکار برای جلوگیری از ورود کالاهای قاچاق و مشروبات الکلی نام برد و گفت: قانونمند کردن و ساماندهی مرزها ضمن جلوگیری از ورود کالاهای قاچاق، در دراز‌مدت نیز موجب توسعه و پیشرفت شهرستان خواهد شد.

رشیدی‌پور ایجاد ظرفیت‌های مطلوب برای ایجاد اشتغال را از مهم‌ترین اهداف دولت در مسدود کردن مرزها دانست و متذکر شد: ایجاد بازارچه‌های مرزی و نظارت دقیق بر ورود و خروج کالاها اقدام مهمی در راستای توسعه اشتغالزایی در منطقه و جلوگیری از سوءاستفاده برخی از افراد منفعت‌طلب و سودجو است.

به گفته وی، نظارت دقیق بر ورود و خروج کالاها مانع از ورود اجناس قاچاق به‌ویژه مشروبات الکلی که صدمات اجتماعی و فرهنگی بر جامعه می‌گذارد، خواهد شد.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول