اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استان زنجان خبر داد

توقیف سواری هیوندا با سرعت 192 کیلومتر در اتوبان زنجان - قزوین

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راه استان زنجان با بیان اینکه سواری هیوندای با سرعت 192 کیلومتر در اتوبان زنجان - قزوین متوقف شد، گفت: این سواری یک میلیون و 184 هزار تومان جریمه پرداخت نشده داشته است

توقیف سواری هیوندا با سرعت 192 کیلومتر در اتوبان زنجان - قزوین

عبدالعلی رشتیانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: سواری هیوندا که در اتوبان زنجان به قزوین با سرعت غیرمجاز حرکت می‌کرد، توسط پلیس راه استان زنجان متوقف شد.

وی با بیان اینکه این سواری یک میلیون و 184 هزار تومان جریمه پرداخت نشده دارد، افزود: این راننده 32 ساله به دلیل انجام این عمل، 100 هزار تومان جریمه شده و 10 نمره منفی نیز در کارنامه رانندگی وی ثبت شده است.

رئیس پلیس راه استان زنجان تصریح کرد: در بررسی وضعیت این راننده مشخص شد وی تاکنون نمره منفی دریافت نکرده و با این تخلف نخستین نمره منفی در گواهینامه وی ثبت شده است.

وی با بیان اینکه بیشترین آمار تصادفات استان زنجان مربوط به انحراف به چپ، عدم توجه به جلو و خواب آلودگی است، افزود: به دلیل عدم استفاده از کمربند ایمنی بیشترین تلفات در تصادفات به وجود می‌آید.

رشتیانی تصریح کرد: مطابق گزارش‌های رسیده بیشترین عامل تصادفات در جاده‌های استان به دلیل عدم استفاده از کمربند ایمنی است که ضروری است، در این زمینه فعالیت‌های فرهنگی صورت گیرد.

وی برضرورت استفاده از کمربند ایمنی تاکید کرد و افزود: ضروری است رانندگان برای حفظ سلامتی خود و سرنشینان از کمربند ایمنی استفاده کنند.

رئیس پلیس راه استان زنجان خستگی و خواب‌آلودگی را از دیگر عوامل تصادفات استان برشمرد و افزود: در این زمینه  باید خود مردم توجه داشته و در هنگام خواب آلودگی و خستگی رانندگی نکنند.

وی با بیان اینکه 40 درصد تصادفات استان به دلیل واژگونی و خروج از جاده است، خاطرنشان کرد:‌ ضروری است در این زمینه فرهنگ‌سازی مناسب صورت گیرد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول