اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و ترابری استان اصفهان:

کنترل سرعت سبب کاهش 40 درصدی تصادفات می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و ترابری استان اصفهان گفت: کنترل سرعت سبب کاهش 40درصدی تصادفات و تلفات می‌شود.

کنترل سرعت سبب کاهش 40 درصدی تصادفات می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و ترابری استان اصفهان، هوشنگ عشایری با اشاره به اهداف این اداره کل در برقراری تردد ایمن و روان در راستای کاهش تصادفات رانندگی اظهار داشت: این اداره کل با 48 دستگاه ماشین‌آلات اتوماتیک و هوشمند نمک‌پاش و استفاده از فن‌آوری‌های نوین در تمامی محورهای مواصلاتی و با عملیات سریع و به موقع در باز کردن جاده‌ها در هنگام بارش برف در خدمت رسانی به مردم و تردد کنندگان از جاده‌های استان اصفهان آماده باش است.
وی با اشاره به اینکه کنترل سرعت سبب کاهش 40درصدی تصادفات و تلفات می‌شود، ادامه داد: از پلیس راه انتظار می‌رود در کنترل سرعت بیشتر اقدام کند.
رئیس شورای حمل و نقل به مشکلات آزادراه اصفهان - نطنز - کاشان اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه عملیات راهداری در این آزادراه بر عهده شرکت خصوصی است از این شرکت تقاضا داریم با استفاده از تجهیزات مدرن و اتوماتیک راهداری زمستانی در فصل بارش نسبت به تسهیل در عبور و مرور تلاش کند.
وی در حوزه اطلاع‌رسانی به مردم بیان داشت: باید از به کار بردن عبارت تصادفات جاده‌ای خودداری کرد چرا که این تصادفات، تصادفات رانندگی است و رانندگی است که عامل تصادف می‌شود.
فرمانده پلیس‌راه استان اصفهان با بیان اینکه در 9 محور تیم ثابت پلیس‌راه استان تا 15اسفند به صورت شبانه‌روزی مستقر است، تصریح کرد: در فصل زمستان در نقاط حساس و برف گیر به ویژه در محور گردنه قرقچی، ظفرقند و گردنه ملا احمد اکیپ‌های پلیس‌راه به صورت شبانه‌روزی در محل مستقر و در خدمت رسانی به مردم آماده است.
سرهنگ علی نیکبخت در خصوص کنترل زنجیر چرخ در جاده‌ها اضافه کرد: طبق آیین‌نامه مصوب، جریمه همراه نداشتن زنجیر چرخ در فصل زمستان 30هزار تومان است ضمن اینکه از ادامه سفر و تردد خودرو جلوگیری می‌شود.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول