اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اداره حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان:

برای خرید دوربین‌های کنترل سرعت کمبود اعتبار داریم

خبرگزاری فارس: مدیرکل اداره حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان گفت: برای خرید و تجهیز آزادراه‌ها و راه‌های استان اصفهان به دوربین‌های کنترل سرعت دستی، ثابت، سیار و کاهش تصادفات به اعتبارات مدیریت بحران نیازمندیم.

برای خرید دوربین‌های کنترل سرعت کمبود اعتبار داریم
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حسین علی شمعانیان بعدازظهر امروز در کمیته برنامه‌ریزی هفته کاهش بلایای طبیعی با بیان اینکه اداره حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان به عنوان استان معین و جانشین تهران در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: ما سعی کرده‌ایم تمام راه‌های استان اصفهان را به خوبی پوشش دهیم و آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها و نیز جاده‌های استان اصفهان را به انواع تجهیزات برای کاهش تصادفات و کنترل رانندگان مجهز کنیم.
وی با بیان اینکه اصفهان از سال 84 تاکنون سیر نزولی تصادفات جاده‌ای را طی کرده است، ادامه داد: در بحث هوشمندسازی راه‌ها باید دوربین‌های ثابت، سیار و نیز دوربین‌های کنترل سرعت رانندگان به صورت دستی به میزان کافی وجود داشته باشد، بنابراین از مدیریت بحران استانداری تقاضا داریم بودجه‌ای را برای خرید انواع دوربین‌های کنترل سرعت در جاده‌ها به این اداره کل اختصاص دهند.
مدیرکل اداره حمل و نقل و پایانهظهای استان اصفهان گفت: تاکنون هشت دوربین ثابت در آزادراه‌های اصفهان نصب شده و به 60 دوربین دستی کنترل سرعت نیز که مبلغ هرکدام 5 میلیون تومان است، نیاز داریم.
وی اضافه کرد: از اعتبارات ملی برای خرید 12 دوربین ثابت که هرکدام 40 میلیون تومان اعتبار نیاز دارد، اختصاص داده شده اما به دوربین‌های بیشتری نیاز داریم.
شمعانیان همچنین در ارتباط با یدک کش‌های موتورسیکلت گفت: برای یدک کش‌های پلیس راه برای توقیف وسیله نقلیه موتورسیکلت سوارانی که بدون ایمنی و برخلاف قانون در آزادراه‌ها حرکت می‌کنند، به اعتبار نیازمند هستیم.
وی یادآور شد: موتورسیکلت‌ها سهم 24.5درصدی در آمار تصادفات شهری و جاده‌ای دارند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول