اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهور اردبیل خبر داد:

نصب 10 دوربین سرعت‌سنج در جاده‌های اردبیل

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهور استان اردبیل از نصب 10 دستگاه دوربین جدید در جاده‌های استان اردبیل به منظور کنترل ترافیک و کاهش تصادفات خبر داد.

نصب  10 دوربین سرعت‌سنج در جاده‌های اردبیل
علی مریخی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: با نصب این دوربین‌ها انتظار می‌رود شاهد کاهش محسوس تصادفات و تلفات رانندگی در اردبیل باشیم.
وی با بیان اینکه در پنج ماهه نخست سال جاری هفت نفر در تصادفات جاده‌ای کشته شدند، افزود: این رقم برای استان اردبیل رقم بالایی است که فرهنگ‌سازی در این زمینه ضروری به نظر می‌رسد.
این مسئول از اعمال قوانین مصوب شده جدید در استان اردبیل خبر داد و گفت: برابر اعلام ناجا و اجرای قانون جدید یک هزار جلد گواهینامه رانندگی به دلیل تخلفات انجام شده در شرف محرومیت از رانندگی است.
رئیس پلیس راهور استان اردبیل بیان داشت: در اجرای ماده یک قانون جدید، راه، عابر پیاده، وسیله نقلیه، فعالان راه، خودرو و عابر پیاده در تصادفات مقصر شناخته می‌شوند.
مریخی ادامه داد: در سال جاری سازندگان خودرو موظف شدند خودروهای خود را به کیسه هوا و ترمز ضد قفل مجهز کنند.
وی به تصادفات روی داده در استان اردبیل در ماه‌های گذشته از سال خبر داد و افزود: در این تصادفات 50 درصد موتور سیکلت و  50 درصد نیز عابرین پیاده مقصر شناخته شده‌اند.
رئیس پلیس راهور استان اردبیل با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان کاهش تخلفات و تلفات رانندگی را شاهد هستیم، خاطرنشان کرد: این کاهش در استان به 25 درصد رسیده است.
این مسئول در پایان از بخشودگی معوقه جرایم سال قبل رانندگان خبر داد و گفت: این بخشودگی در صورتی اعمال می شود که رانندگان متخلف با مراجعه به مراکز پلیس +10 جرایم خود را واریز کنند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول