اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تعریض قدیمی‌ترین خیابان آمل سرعت می‌گیرد

خبرگزاری فارس: شهردار آمل گفت: خیابان امام رضا(ع) قدیمی‌ترین و پرتراکم‌ترین خیابان‌های شهر آمل است که تعریض و توسعه آن قدمتی بیش از سه دهه دارد.

تعریض قدیمی‌ترین خیابان آمل سرعت می‌گیرد

احمد امیرسلیمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با اعلام اینکه تاکنون سیاست‌های تشویقی در زمینه‌های مختلف تاثیرگذار بوده است، اظهار داشت: شهرداری آمل در چند سال اخیر طرح تعریض و بهسازی خیابان‌های اصلی را در دستور کار خود قرار داده که یکی از این خیابان‌ها بلوار امام رضا(ع) است.

وی با بیان اینکه سرعت‌بخشی به تعریض این خیابان علاوه بر اینکه در زیبایی شهر تاثیر دارد در کاهش ترافیک این منطقه نیز اثرگذار است، گفت: لذا تعریض این خیابان یک موضوع بسیار مهم و با اهمیت است.

این مسئول یادآور شد: این خیابان برای شهر آمل از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که در صورت تعریض باعث تسهیل در عبور و مرور، افزایش ساخت و ساز در ارتفاع، ایجاد اشتغال و همچنین نو شدن ساختمان‌های منتهی به خیابان و زیباتر شدن چهره شهر می‌شود.

امیرسلیمانی تصریح کرد: شهرداری آمل به استناد مصوبه شورای اسلامی شهر در نظر دارد برای پلاک‌هایی که به طور کلی یا بخشی از آن در مسیر تعریض بلوار امام رضا(ع) واقع است به میزان دو برابر مبلغ کارشناسی پلاک مربوطه به عنوان مساعدت و تشویق برای پرداخت بدهی و یا عوارض صدور پروانه ساختمانی در هر منطقه از شهر اقدام ‌کند.

شهردار آمل یادآور شد: بر این اساس تمامی مالکان پلاک‌هایی که در مسیر تعریض این خیابان قرار دارند برای همکاری می‌توانند به واحد حقوقی شهرداری آمل مراجعه کنند.

وی با تاکید بر اینکه برای تعریض خیابان‌ها بودجه‌ای اختصاص نمی‌یابد و از طریق منابع داخلی شهرداری‌ها تامین می‌شود، گفت: برای حل مشکل این خیابان به اعتبار میلیاردی نیاز است تا در دو سه مرحله انجام شود که این اعتبار و هزینه از عهده درآمد فعلی شهرداری خارج است.

این مسئول خاطرنشان کرد: اجرای تقاطع غیر همسطح سه راهی جانبازان در شهر آمل هم‌اکنون در حال انجام است که با بهره‌برداری از آن زیرساخت‌های مناسبی برای برون رفت از مشکلات ترافیکی شهر فراهم می‌شود، اما همواره یادآوری کرده‌ایم که تسریع در تعریض بلوار امام رضا(ع) نیز بسیار مهم و با اهمیت است.

انتهای ‌پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول