اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان امسال صورت می‏گیرد

راه‏اندازی دوربین‏های ثبت‏ سرعت در جاده‏های هراز و فیروزکوه

خبرگزاری فارس: معاون عملیات پلیس راه کشور از راه‏اندازی دوربین‏های ثبت ‏سرعت در جاده‏های هراز و دماوند ـ فیروزکوه تا پایان اسفند ماه 90 خبر داد.

راه‏اندازی دوربین‏های ثبت‏ سرعت در جاده‏های هراز و فیروزکوه

صمد اسفندیاری امروز در گفت‏وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: این دو جاده از محورهای پرتردد کشور قلمداد می‏شوند.

وی ادامه داد: دوربین‏های ثبت ‏سرعت پیش از این در دو جاده اصلی مواصلاتی بین استان تهران و نواحی شمالی کشور یعنی دماوند ـ فیروزکوه و محور هزار نصب شده بود.

اسنفدیاری اضافه کرد: طبق برنامه‏هایی که البته هنوز به طور حتم مشخص نیست، این سامانه‏های پیشگیرانه با حضور فرماندهی پلیس راهور ناجا به بهره‏برداری می‏رسد.

معاون عملیات پلیس راه کشور در ادامه، رانندگان و مسافران نوروزی را به استراحت کافی پیش و حین رانندگی برای سفری ایمن‏تر توصیه کرد.

 

* واژگونی؛ بخش عمده‏ای از سوانح جاده‏ای

معاون عملیات پلیس راه کشور همچنین اظهار داشت: بر اساس تحقیقات واحد ارزیابی پلیس راهور، بخش عمده‏ای از سوانح جاده‏ای کشور را واژگونی خودرو تشکیل می‏دهد.

اسفندیاری اضافه کرد: در میان دلایل مختلف واژگونی‏های ناشی از سوانح رانندگی جاده‏ای، خواب‏آلودگی و استراحت ناکافی نیز در صدر لیست قرار می‏گیرد.

معاون عملیات پلیس راه کشور با تاکید بر لزوم سود جستن از توقف‏گاه‏های بین‏راهی خاطرنشان کرد: استفاده از توقف‏گاه‏های مستقر در مسیر حرکت یکی از توصیه‏های پلیس راهور است.

وی ادامه داد: رانندگان می‏توانند با توقف کوتاه و استراحتی چند لحظه‏ای با تمرکز و دقت بیشتری به راه خود ادامه دهند تا خدای نکرده حادثه‏ای برای خانواده به وجود نیاید.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول