اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های چهارمحال و بختیاری تأکید کرد:

نصب 6 دوربین سرعت‌سنج در محورهای چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های چهارمحال و بختیاری گفت: نصب شش دستگاه دوربین سرعت‌سنج در محورهای مواصلاتی این استان ضروری است.

نصب 6 دوربین سرعت‌سنج در محورهای چهارمحال و بختیاری
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، فریبرز کرمی بعدازظهر امروز در نشست کمیته ایمنی راه‌ها در این استان اظهار داشت: در حال حاضر در استان دوربین‌های سرعت‌سنج به صورت سیار است و توسط پلیس این دستگاه‌ها جابه جا می‌شود.
وی از نصب 14 دستگاه ترددشمار در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد و گفت: این دستگاه‌های تردد شمار، ترددهایی که در سطح جاده‌های این استان انجام می‌شود را می‌شمارند.
کرمی کلنگ‌زنی پلیس راه گوشکی را از دیگر برنامه‌های این اداره در هفته دولت عنوان کرد و گفت: کلنگ احداث این پلیس را در هفته دولت به زمین زده می‎شود و تا  کمتر از یک سال دیگر نیز به بهره‌برداری می‌رسد.
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های چهارمحال و بختیاری با اشاره به اقدامات این اداره‌کل در راستای کاهش آمار تصادفات، گفت: تهیه یک هزار و 500 عدد کلاه ایمنی برای موتورسواران، صدور 7 هزار برگ روز رنگ و شب رنگ برای موتورسواران و نیز تهیه یک هزار برگ شبرنگ برای تراکتورها از جمله این اقدامات به‌شمار می‎رود.
وی افزود: با هماهنگی پلیس راه و راهنمایی و رانندگی از مجموع 175 مدرسه در حاشیه راه‌ها در سال‌جاری برای 70 مدرسه آموزش‌های لازم برای ایمن‌‎سازی بیشتر و کاهش آمار تلفات برگزار می‎شود.
کرمی از نصب یک دستگاه باسکول در پاسگاه ناغان خبر داد و گفت: این باسکول با هدف جلوگیری از حمل بار با تناژ بالا نصب شده است.
وی با تأکید بر اینکه کاهش آمار تلفات جاده‌ای و افزایش ضریب ایمنی جاده‌ها از بزرگ‌ترین اهداف اجرای طرح ارتقای ایمنی محورهای مواصلاتی این استان است، گفت: بر همین اساس برنامه‌ریزی صحیح و دقیق برای افزایش ضریب ایمنی جاده‌های این استان بیش از پیش ضروری است.
کرمی با اشاره به وضعیت حمل و نقل جاده‌ای در این استان افزود: مدیریت حمل و نقل عمومی جاده‌ای یکی از اجزای مهم اقتصاد ملی محسوب می‌شود و به دلیل داشتن نقش زیربنایی تأثیر فراوانی بر فرآیند رشد اقتصادی کشور دارد.
وی ادامه داد: این بخش دربرگیرنده فعالیت‌هایی است که به شکلی گسترده در تمامی زمینه‌های تولید، توزیع و مصرف کالا و خدمات جریان داشته و در مجموعه فعالیت‌های اقتصادی نقش غیر قابل انکاری بر عهده دارد.
کرمی بر ضرورت برنامه‌ریزی و بررسی جایگاه کنونی و ظرفیت حمل و نقل این استان در چشم‌انداز آتی آن تأکید کرد و گفت: شناخت کمبودها و مشکلات مربوطه از گام‎‌های ضروری اولیه است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول