اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حادثه خونین در اتوبان قم ـ تهران؛

خانواده‌ای قربانی سرعت شدند

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: برخورد شدید یک دستگاه خودروی سواری پژو 206 با گاردریل در اتوبان قم ـ کاشان به علت سرعت غیرمجاز سه کشته برجا گذاشت.

خانواده‌ای قربانی سرعت شدند
محمد‌جواد باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به جزییات حادثه اظهار کرد: این حادثه‌ در ساعت 15 بعد ‌از ظهر روز گذشته اتفاق افتاد که طی آن یک دستگاه خودروی سواری پژو 206 با گارد‌ریل وسط اتوبان به شدت برخورد کرد و هر سه سرنشین آن کشته شدند.
وی اضافه کرد: پس از گزارش این حادثه دو دستگاه آمبولانس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم با کمترین زمان ممکن خود را به محل حادثه رساندند تا کمک‌های امدادی را برای مصدومین انجام دهند.
باقری بیان کرد: نیروهای امدادی با مراجعه به محل حادثه متوجه شدند دو سرنشین از سه سرنشین خودرو که یک خانم و یک کودک بودند براثر شدت برخورد از خودرو به بیرون پرتاب شده‌اند و به علت جراحات شدید وارده در دم جان خود را از دست داده‌اند.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم با اشاره به آتش گرفتن خودروی سواری پژو 206 پس از برخورد با گارد‌ریل بیان کرد: راننده خودرو نیز نتوانست خود را از داخل خودرو خارج کند و در میان شعله‌های آتش گرفتار شد و جان خود را از دست داد.
وی در ادامه به وقوع حادثه‌ای دیگر در کیلومتر 20 جاده اراک اشاره کرد و افزود: در این حادثه که به واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پراید انجامید، چهار نفر مجروح شدند که با سه آمبولانس اورژانس 115 به مراکز درمانی استان اعزام شدند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول