اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار قزوین خبر داد:

ثبت رکورد سرعت غیرمجاز 190 کیلومتری یک خودرو

خبرگزاری فارس: معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار قزوین از ثبت سرعت غیر مجاز یک خودرو با میزان 190 کیلومتر در یکی از معابر درون شهری قزوین خبر داد.

ثبت رکورد سرعت غیرمجاز 190 کیلومتری یک خودرو
سیدمهدی یدی‌همدانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین گفت: در حال حاضر سرعت مجاز در بلوارهای درون شهری قزوین حداکثر 70 کیلومتر در ساعت است.
وی ادامه داد: برای کنترل عبور و مرور شهری معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین اقدام به نصب دوربین‌های کنترل سرعت در دو بلوار درون شهری قزوین کرده است.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار قزوین اضافه کرد: طی حدود یک و نیم ماه گذشته بالغ بر 30 هزار تخلف به وسیله هفت دوربین کنترل سرعت در این معابر به ثبت رسیده است.
وی خاطرنشان کرد: به طور متوسط روزانه یک هزار تا یک هزار و 500 عکس از خودروهای متخلف تهیه شده است که 60 درصد این خودروها سرعتی بالای 100 کیلومتر در ساعت دارند.
یدی‌همدانی تصریح کرد: تاکنون دوهزار قبض جریمه برای راننده‌های متخلف ارسال شده است که با تمهیدات اندیشیده شده ارسال برگه‌های جریمه برای راننده‌های متخلف در زمان کمتری انجام خواهد شد.
وی اعلام کرد: در آخرین ثبت سرعت‌های غیرمجاز یک دستگاه خودرو بنز به پلاک ایران 13 طی دو روز سرعت بالایی داشته به طوری که تخلف وی به عنوان تخلف حادثه‌ساز محسوب می‌شود.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار قزوین عنوان کرد: این خودرو یک روز با سرعت 175 کیلومتر و روز دیگر با سرعت 190 کیلومتر در بلوار آیت‌الله خامنه‌ای شهر قزوین مرتکب تخلف حادثه‌ساز سرعت غیر مجاز شده است که پیگیری‌های قانونی برای برخورد لازم با این راننده متخلف در حال انجام است.
وی تأکید کرد: بررسی گذرای دوربین‌های ثبت سرعت در قزوین نشان می‌دهد که اکثر خودروهای متخلف در زمینه سرعت غیرمجاز متعلق به رانندگان غیر قزوینی است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول