اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بناب:

سرعت‌گیرهای غیرضروری حادثه‌ساز هستند

خبرگزاری فارس: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بناب با بیان اینکه سرعت‌گیرهای غیرضروری حادثه‌ساز هستند، از مسئولان راهنمایی و رانندگی شهرستان خواست تا سرعت‌گیرهای غیرضروری را جمع‌آوری کنند.

سرعت‌گیرهای غیرضروری حادثه‌ساز هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، سعید قاسمی‌وند ظهر امروز در نشست بررسی راه‌های کاهش نقاط حادثه‌خیز شهرستان بناب با بیان اینکه مخالف ایجاد سرعت گیر در نقاط مختلف شهرستان نیستیم، اظهار کرد: انتظار داریم این سرعت‌گیرها با نظر و کار کارشناسی انجام گیرد که متأسفانه اکثر سرعت‌گیرها فاقد علامت هشداردهنده بوده و همچنین کارشناسی شده نیستند.

وی از مسئولان راهنمایی و رانندگی شهرستان خواست تا ضمن سر و سامان دادن به سرعت‌گیرها، نسبت به جمع‌آوری سرعت‌گیرهای غیرضروری اهتمام کنند.

دادستان عمومی و انقلاب بناب در ادامه سخنان خود ضمن اشاره به اجرای طرح احداث پل روگذر میدان معلم بناب، مسئولیت ارگان‌های ذیربط را در این خصوص مهم دانست و گفت: ترافیک حاکم در میدان معلم واقعاً مردم منطقه را کلافه کرده و عرصه را بر مردم تنگ کرده است.

وی همچنین ضمن تأکید بر تسریع در اجرای طرح پل روگذر میدان معلم توسط مسئولان امر و پیمانکار ذیربط، از مسئولان راهنمایی و رانندگی نیز خواست تا هرگونه حوادث و تصادف در میدان معلم را سریعاً به مقامات قضایی شهرستان گزارش کنند، چون ما مسئولان پاسخگوی افکار عمومی هستیم و حقیقتاً ما پاسخ منطقی برای آنها نداریم.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول