اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر شیراز:

سرعت قطار شیراز ـ اصفهان استاندارد نیست

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر شیراز خواستار افزایش سرعت قطار شهر شیراز ـ اصفهان شد و گفت: سرعتی که در حال حاضر در قطار شیراز ـ اصفهان وجود دارد استاندارد نیست.

سرعت قطار شیراز ـ اصفهان استاندارد نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، احمد نقیب‌زاده بعد از ظهر امروز در صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز اظهار داشت: سرعتی که در حال حاضر در قطار شیراز ـ اصفهان وجود دارد استاندارد نیست و از مسئولان درخواست استانداردسازی آن را داریم.
نقیب‌زاده ادامه داد: طبق پیش‌بینی‌های قبلی قرار بود سرعت قطار 160 کیلومتر در ساعت باشد اما مشاهده می‌شود که هنوز این مهم محقق نشده است.
وی ابراز داشت: در صورتی که به افزایش سرعت قطار توجه نشود تاخیر در انجام آن شیرینی این طرح را به کام مردم فارس تلخ می‌کند.
این عضو شورای اسلامی شهر شیراز در بخش دیگری از سخنان خود به شرکت شهرداری شیراز در نمایشگاه توانمندی‌های شهرداری‌ها در تهران و کسب مقام برتر در این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: دانش‌محوری و آموزش مدیران باید امروز به عنوان یکی از اولویت‌ها در برنامه شهرداری شیراز قرار گیرد.
وی ادامه داد: برای رسیدن به موفقیت‌ها در عرصه‌های مختلف باید با برنامه‌محوری کارها را پیشگیری و حتی در اجرای طرح‌های مختلف نیز آن را در برنامه قرار دهیم.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول