اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال احمر آبادان:

تابستان امسال پیشاهنگان وارد آبادان می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال احمر آبادان گفت: نام‌نویسی از داوطلبان آموزش دوره پیشاهنگی جمعیت هلال احمر آبادان از تابستان امسال آغاز می‌شود.

تابستان امسال پیشاهنگان وارد آبادان می‌شوند

قدرت درخشیده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: در نظر داریم همزمان با سراسر کشور از جوانان پیشرو و علاقمند آبادانی به دوره  پیشاهنگی در سطح وسیع شهری و روستایی ثبت‌نام به عمل آوریم.

وی ادامه داد: هفت نفر از مربیان جمعیت هلال احمر شهرستان آبادان با گذراندن دوره آموزشی پیشاهنگی آماده همکاری و انتقال آموخته‌های خود به جوانان آبادانی هستند.

رئیس جمعیت هلال احمر آبادان با اشاره به برنامه‌های پیشاهنگی تصریح کرد: ایجاد شور و نشاط در بین جوانان و نوجوانان همراه با برنامه‌های عقیدتی و سیاسی از اهداف پیشاهنگی است.

وی در خصوص دیگر برنامه‌های این جمعیت در تابستان امسال گفت: برگزاری کلاس‌های آموزشی امداد و کمک‌های اولیه در نقاط شهری و روستایی آبادان، از دیگر برنامه‌های این جمعیت برای جوانان مستعد در تابستان امسال است.

درخشیده ادامه داد: با توجه به فصل گرما و سختی عبور و مرور کلاس‌های پیشاهنگی و کمک‌های اولیه در مساجد و مدارس نقاط مختلف شهر و با توجه به استقبال جوانان برگزار می‌شود.

وی در پایان اظهار کرد: امیدواریم با اشباع اوقات فراغت فرزندان آبادانی با کلاس‌های تخصصی جمعیت هلال احمر بتوانیم در راستای طرح اوقات فراغت همگام با دستگاه‌های مربوطه انجام وظیفه کنیم.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول