اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان:

پایگاه هوایی هلال احمر زیرساختی مناسب برای مواجهه با بحران‌هاست

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان گفت: پایگاه هوایی جمعیت هلال احمر گرگان زیرساختی مناسب برای آمادگی همیشگی در مقابل بحران‌‌هاست.

پایگاه هوایی هلال احمر زیرساختی مناسب برای مواجهه با بحران‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مجتبی اکبری عصر چهارشنبه در آیین افتتاح پایگاه هوایی جمعیت هلال احمر گرگان اظهار داشت: اگر حمایت‎های خوب مسئولان استانی و کشوری در این زمینه وجود نداشت اکنون شاهد افتتاح چنین پایگاهی در سطح استان نبودیم.

وی تصریح کرد: در سال 1389 این پایگاه تحویل جمعیت هلال احمر استان گلستان شد و زمانی که ما این پروژه را تحویل گرفتیم فقط 30 درصد رشد فیزیکی داشت حتی برای احداث آن زمینی مشخص نشده بود که با حمایت استاندار گلستان این پایگاه با سرعت خوب شدت گرفت و امروز به بهره‎برداری رسید.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان بیان کرد: یک میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار در چهار سال برای ایجاد پایگاه هوایی هلال احمر گرگان تخصیص یافت که این رقم در سال 1390 به حدود 2 میلیارد تومان دیگر افزایش پیدا کرد.

اکبری یادآور شد: در حوزه حوادث و تملک سرمایه استان، حمایت‎های خوبی صورت گرفت تا این پروژه در گلستان اتفاق بیفتد و به سطح خوبی از پیشرفت برسد.

وی با بیان اینکه امیدواریم این پایگاه برای حوادث مورد استفاده قرار نگیرد خاطر نشان کرد: این پایگاه به منظور آمادگی همه‌جانبه برای بروز حوادث تعبیه شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از دستگاه‎های شرکت گاز استان، شرکت توزیع برق، شهرداری، آب و فاضلاب و حوزه‎های مختلفی که در راه‎اندازی پایگاه هوایی هلال احمر شهرستان گرگان دخیل بودند تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول