اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بناب:

دستگاه‌های فرهنگی در غنی‌سازی اوقات‌ فراغت پررنگ‌تر ظاهر شوند

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار بناب، بی‌توجهی مسئولان فرهنگی در غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان را مورد انتقاد قرار داد و گفت: دستگاه‌های فرهنگی در این امر باید پررنگ‌تر ظاهر شوند.

دستگاه‌های فرهنگی در غنی‌سازی اوقات‌ فراغت پررنگ‌تر ظاهر شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، ناصر هاشمی ظهر امروز در نشست کارگروه تخصصی فرهنگی و اجتماعی بناب که با هدف برنامه‌ریزی برای غنی‌سازی اوقات فراغت و ساماندهی اماکن تفریحی شهرستان تشکیل شده بود، از مسئولان این شهرستان خواست تا با تمام توان و امکانات به استقبال تابستان و پذیرایی از مهمانان تابستانی بروند.

وی اذعان کرد: امسال باید قوی‌تر از سال‌های گذشته با رسیدگی به وضعیت اماکن تفریحی و گردشگری شهرستان نظارت منظم بر آنها نیز مورد توجه قرار گیرد.

معاون فرماندار بناب سپس به اهمیت طرح غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در فصل تابستان اشاره کرد و گفت: دشمنان در تلاش هستند تا با وارد کردن کالاهای غیرفرهنگی و ضددینی به بازار، در زمینه جذب جوانان گام بردارند.

وی تصریح کرد: مقابله با این توطئه دشمنان، هوشیاری و تلاش بیش از پیش دستگاه‌های فرهنگی را می‌طلبد.

بخشدار مرکزی بناب نیز در این نشست از توجه نکردن مسئولان به فعالیت‌های فرهنگی در روستاهای بناب انتقاد کرد و گفت: اکثر روستاهای شهرستان بناب از فعالیت‌های فرهنگی محروم هستند و اجرای برنامه‌های فرهنگی در آنها فراموش می‌شود.

ناصر بزازبنابی از آمادگی بخشداری مرکزی برای همکاری در اجرای برنامه‌های فرهنگی و برگزاری نشست‌های دینی با محوریت نماز خبر داد و افزود: در این زمینه اعتبارات لازم نیز تأمین شده است.

بناب در 117 کیلومتری جنوب تبریز مرکز استان آذربایجان‌شرقی واقع شده است.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول