اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال احمر ایران:

رشد دو برابری بودجه هلال احمر کشور/ اختصاص بودجه به گلستان 4 برابر شد

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال احمر ایران گفت: بودجه جمعیت هلال احمر طی دو سال اخیر به بیش از دو برابر رسید و شاهد رشد 110 درصدی در این زمینه بوده‌ایم و اختصاص بودجه به گلستان رشد چهار برابری را نشان می‌دهد.

رشد دو برابری بودجه هلال احمر کشور/ اختصاص بودجه به گلستان 4 برابر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، ابوالحسن فقیه پیش از ظهر امروز در حاشیه ششمین گردهمایی کاربردی مدیران جمعیت هلال احمر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حمایت خوبی از مسئولان هلال احمر صورت گرفته که باید از این فرصت‌ها برای ایجاد اشتغال بهره برد.

وی تأکید کرد: در زمینه ایجاد اشتغال طرحی در شورای اشتغال به تصویب رسیده که به زودی در استان‌ها به مرحله اجرا خواهد رسید و یکی از این استان‌ها، استان گلستان است.

رئیس جمعیت هلال احمر ایران در خصوص برنامه‌های جمعیت هلال احمر برای حمایت از تولیدات داخلی خاطر نشان کرد: طبق بخشنامه‌ای که تنظیم شده مقرر شد تا حدالمقدور خرید خارجی نداشته باشیم که به زودی در یک فراخوانی اعلام می‌کنیم.

فقیه ادامه داد: از تولیدکنندگان داخلی انتظار داریم برای اجناسی که نمونه داخلی آن وجود ندارد اجناسی مشابه بسازند تا در تحقق شعار سال و تحقق خواسته مقام معظم رهبری گام برداریم.

وی با بیان اینکه حمایت از شرکت‌های وابسته به هلال احمر در دستور کار دولت قرار دارد تصریح کرد: با حمایت از این شرکت‌ها همه تولیدات و شعبات افزایش خواهد یافت و زمینه اشتغالزایی در استان‎ها نیز فراهم می‌شود.

رئیس جمعیت هلال احمر ایران اضافه کرد: یکی از این شعبات در گلستان، کارخانه تجهیزات یکبار مصرف پزشکی است که کارهای مقدماتی آن به انجام رسیده و در شهرک صنعتی آق‌قلا قرار دارد.

فقیه در خصوص استقرار پایگاه بالگرد در گلستان گفت: ایجاد زیرساخت‌ها در همه استان‌ها وجود دارد که خوشبختانه گلستان در این زمینه پیشتاز است به طوری که افتتاح پایگاه هوایی را امروز در گلستان شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول