اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ارزیابی‌های سازمان جوانان هلال احمر کشور

غنچه‌های پیشاهنگ استان مرکزی برتر کشور شدند

خبرگزاری فارس: معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: غنچه‌های پیشاهنگ این معاونت موفق به کسب رتبه برتر در کشور شدند.

غنچه‌های پیشاهنگ استان مرکزی برتر کشور شدند

آرش اشتری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: غنچه‌های پیشاهنگ معاونت امور جوانان هلال احمر موفق شد در ارزیابی‌های صورت گرفته از سوی سازمان جوانان هلال احمر کشور رتبه نخست را از آن خود کند.

وی تصریح کرد: این معاونت با داشتن 16 کانون فعال در سطح استان و 390 نفر عضو کانون غنچه‌های هلال توانست به این مهم دست پیدا کند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان مرکزی ایجاد علاقه به امدادگری و نیکوکاری در میان کودکان، تقویت مهدهای کودک در راستای مقابله با حوادث و بلایای طبیعی،‌ تشویق و مشارکت اولیاء نونهالان در انجام فعالیت‌های عام‌المنفعه و امدادی، آشنایی کودکان با جمعیت هلال احمر و نکات ظریف امدادی و پیشگیرانه را از مهم‌ترین اهداف فعالیت این کانون برشمرد.

وی بیان داشت: راه‌اندازی این کانون یکی از بزرگ‌ترین و تاثیرگذارترین طرح‌ها و فعالیت‌های سازمان جوانان جمعیت هلال احمر است.

اشتری گفت: کانون غنچه‌های هلال احمر با مشارکت بهزیستی به منظور ایجاد علاقه به امدادگری و نیکوکاری در میان کودکان و آشنایی با جمعیت هلال احمر تشکیل شده است و در مهد کودک‌های دارای مجوز کانون برای کودکان 5 و 6 سال فعالیت صورت می‌گیرد.

اشتری راه‌اندازی کانون بشر دوستانه در مرکز اصلاح و تربیت زندان‌های استان را از دیگر دلایل کسب این موفقیت عنوان کرد.

وی تاکید کرد: تقویت روحیه و مهارت‌های خود امدادی، ارتقای توانمندی‌های امدادی، فرهنگی، علمی و دینی، ترویج روحیه تلاش و مسئولیت‌پذیری و ایجاد فضای مناسب برای رقابت سالم در میان اعضای جوان و امدادگران جمعیت هلال احمر از جایگاه بالا و ارزشمندی برخوردار است که در این معاونت به این مهم توجه ویژه‌ای شده است.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود از برنامه‌ریزی به منظور برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت در تابستان امسال خبر داد و گفت: معاونت امور جوانان هلال احمر طبق روال هر ساله برنامه‌های متنوعی را در ایام تابستان ویژه جوانان برگزار می‌کند که تلاش می‌شود این برنامه‌ها در سال جاری از کیفیت و کمیت بیشتری برخوردار باشند.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول