اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در تابستان امسال

65 پایگاه اوقات فراغت در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می‌کنند

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در تابستان امسال، 65 پایگاه اوقات فراغت در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می‌کنند.

65 پایگاه اوقات فراغت در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، مصطفی شجاعیان امروز در نشست هماهنگی طرح اوقات فراغت این استان اظهار کرد: یکی از موضوعات مهم در تربیت انسان‌های کارآمد و آینده‌ساز جامعه پرداختن صحیح و اصولی به برنامه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان است.

این معاون آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: امسال 65 پایگاه اوقات فراغت در سراسر این استان به دانش‌آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی خدمات‌دهی می‌کنند.

شجاعیان در ادامه افزود: در این پایگاه‌ها برنامه‌های فرهنگی و هنری، کلاس‌های احکام، اذان، قرآن، کتابخوانی، داستان‌نویسی و مهارت‌آموزی و در بخشی از پایگاه‌ها نیز فعالیت ورزشی انجام می‌شود.

این مسئول امور برگزاری برنامه‌های اوقات فراغت استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: فعالیت این پایگاه‌ها از اوایل تیرماه تا نیمه شهریور خواهد بود.

معاون پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در این پایگاه‌ها دانش‌آموزان در فعالیت‌های اردویی نیز شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول