اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال احمر گرگان:

3 میلیارد تومان برای راه‎اندازی پایگاه هوایی هلال احمر گرگان هزینه شد

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان گرگان گفت: 3 میلیارد تومان برای راه‌اندازی پایگاه هوایی جمعیت هلال احمر گرگان هزینه شده است.

3 میلیارد تومان برای راه‎اندازی پایگاه هوایی هلال احمر گرگان هزینه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی صالح‎آبادی عصر چهارشنبه در آیین افتتاح پایگاه هوایی جمعیت هلال احمر گرگان اظهار داشت: اعتبار 1.5 میلیارد تومان برای آشیانه و 1.5 میلیارد تومان نیز برای پد و باند پایگاه هوایی جمعیت هلال احمر گرگان هزینه شده است.

وی تصریح کرد: مساحت زمین این پایگاه شش هکتار با طول و عرضی معادل 45 در 31 با ساختمان اداری 31 در 6 است.

رئیس جمعیت هلال احمر گرگان بیان کرد: توسعه ساختارها و آمادگی استان سبب شد تا به راه‌اندازی این پایگاه در گلستان اقدام کنیم.

صالح‎آبادی خاطر نشان کرد: هرگونه اشکالاتی که در پایگاه‌های هوایی کشور وجود داشته، سعی کرده‎ایم تا پایگاه گلستان دارای نقایص کمتر و حتی خالی از اشکال باشد.

وی با اشاره به اینکه پد این پایگاه 25 سانتیمتر است بیان کرد: این موضوع نشان‌دهنده دقت نظری است که برای راه‎اندازی پایگاه هوایی هلال احمر پیش‎بینی شده که با ایمنی کامل برای امداد و نجات خدمات‎رسانی کند.

رئیس جمعیت هلال احمر گرگان از استاندار گلستان و همه کسانی که در بهره‌برداری این پایگاه هوایی زحمات بسیاری قائل شدند قدردانی کرد.

آیین افتتاح پایگاه هوایی جمعیت هلال احمر گرگان عصر امروز با حضور فقیه رئیس جمعیت هلال احمر ایران، غلامی معاون برنامه‌ریزی استاندار گلستان، اکبری مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان، سنگدوینی مدیرعامل شرکت گاز گلستان و جمعی از مسئولان استانی انجام شد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول