اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان:

تجهیزات هلال‌احمر گلستان به 75 درصد ظرفیت استاندارد رسید

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان گفت: به لحاظ تجهیزات و امکانات به 75 درصد ظرفیت استاندارد تجهیزات هلال احمر دسترسی پیدا کرده‌ایم.

تجهیزات هلال‌احمر گلستان به 75 درصد ظرفیت استاندارد رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مجتبی اکبری پیش از ظهر امروز در ششمین گردهمایی علمی - کاربردی مدیران جمعیت هلال احمر که با محوریت تبیین برنامه‌ها و سیاست‌های سال 1391 در گرگان در حال برگزاری است اظهار داشت: رشد منابع، امکانات و زیرساخت‌ها در گلستان به وجود آمده به طوری که رشد 145 درصدی را در گلستان در این زمینه شاهد هستیم.

وی از حمایت‌های استاندار گلستان و معاون برنامه‌ریزی استاندار به لحاظ حمایت‌های ویژه‌ای که به جمعیت هلال احمر استان صورت گرفته است قدردانی کرد و بیان داشت: بالاترین منابعی که قبل از سال 1389 از استانداری به هلال احمر در زمینه حوادث صورت گرفت 300 الی 400 میلیون تومان بود و این رقم اکنون به رشد 6 الی 7 برابری رسیده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان اذعان کرد: کسی ادعا نمی‌کند حمایتی به جمعیت هلال احمر نشده و این اعتقاد را داریم اگر توفیق خدمت از ما سلب شود راه به جایی نخواهیم برد.

اکبری خاطر نشان کرد: گلستان دارای ظرفیت‌هایی است که می‌تواند به عنوان فرصت و یا تهدید باشد، در استان گلستان در بخش سوانح تهدیدهایی وجود دارد که باید در این زمینه برنامه‌ریزی شود.

وی یادآور شد: استان گلستان با جمعیتی بالغ بر یک میلیون و 700 هزار نفر دارای 14 شهرستان است که در نیمه شمال شرقی کشور واقع شده و از اقلیم‌های متفاوتی برخوردار است که باید از ظرفیت‌های آن به صورت بهینه استفاده کرد.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول