اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال احمر ایران خبر داد

فعالیت 12 پایگاه دریایی هلال احمر در ایران

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال احمر ایران از وجود 12 پایگاه دریایی در کشور خبر داد و گفت: استان گلستان نیز از یک پایگاه دریایی برخوردار است.

فعالیت 12 پایگاه دریایی هلال احمر در ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، ابوالحسن فقیه پیش از ظهر امروز در ششمین گردهمایی کاربردی مدیران جمعیت هلال احمر در گرگان اظهار داشت: جمعیت هلال احمر به عنوان معین در بحث امداد و نجات دریایی فعالیت می‌کند و این روند افزایشی در ایجاد پایگاه‌های دریایی در استان‌های ساحلی به چشم می‌خورد.

وی با بیان اینکه وظیفه امداد دریایی به عهده جمعیت هلال احمر نیست خاطر نشان کرد: استان‌های گلستان، مازندران، گیلان، بوشهر و هرمزگان از این پایگاه‌ها برخوردار هستند.

رئیس جمعیت هلال احمر ایران در خصوص فعالیت هلال احمر در زمینه انتخابات بیان داشت: هلال احمر با دو شعار محوری، مشارکت بالا و سلامت انتخابات وارد میدان شد که خوشبختانه در هر دو زمینه توانست به اهداف و موفقیت‌هایی دست یابد به طوری که رشد سه برابری مشارکت را نسبت به سال گذشته شاهد بودیم.

فقیه اضافه کرد: در بخش سلامت انتخابات کمترین اعتراض را نسبت به دوره‌های قبل داشتیم و تمام شعبات رأی‌گیری شده، مورد تائید قرار گرفت و با سلامت کامل انتخابات برگزار شد.

وی در خصوص وضعیت گلستان در انتخابات اظهار داشت: گلستان بیشترین آمار درصد مشارکت را داشته که جای تقدیر از دست‌اندرکاران انتخابات استان وجود دارد و رشد 15 برابری را در انتخابات به دست آورد و استانی نمونه در برگزاری انتخابات است.

رئیس جمعیت هلال احمر ایران فعالیت‌های برون‌مرزی هلال احمر را در دو رشته ثابت و موقت عنوان کرد و متذکر شد: مراکز درمانی از فعالیت‌های برون‌مرزی ثابت است که آخرین و جدیدترین آن در سفر اخیر رئیس جمهور در تانزانیا به افتتاح رسید.

فقیه یادآور شد: در بخش فعالیت‌های موقت برون‌ مرزی، امدادرسانی به سومالی را داریم که این امدادرسانی ادامه دارد همچنین هلال احمر ایران در سونامی ژاپن، زلزله وان ترکیه و سیل پاکستان امدادرسانی کرده است.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول