اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال احمر کشور در گرگان:

پایگاه هوایی هلال احمر گرگان بهترین آشیانه کشور است

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال احمر کشور گفت: پایگاه هوایی جمعیت هلال احمر گرگان دارای بهترین آشیانه در سطح کشور است.

پایگاه هوایی هلال احمر گرگان بهترین آشیانه کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، ابوالحسن فقیه عصر امروز در آیین افتتاح پایگاه هوایی جمعیت هلال احمر گرگان اظهار داشت: استانداردهای آشیانه پایگاه هوایی جمعیت هلال احمر شهرستان گرگان بسیار بالاست و سه فروند بالگرد در آشیانه به طور همزمان می‎تواند قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه امیدواریم در استان گلستان شاهد هیچگونه حوادث تلخ طبیعی و غیرطبیعی نباشیم اذعان کرد: در این پایگاه امکان پرواز شش بالگرد به طور همزمان وجود دارد.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور متذکر شد: برای آمادگی هر چه بیشتر و مقابله با حوادثی که بومی استان است، لازم بود که چنین پایگاهی راه‎اندازی شود.

فقیه خاطر نشان کرد: بر اساس توافقی که در سطح کشور با سازمان مدیریت بحران و استانداری‎ها صورت گرفته بنا شد تا پایگاه‎های هوایی در استان‎ها ایجاد شود که بر این اساس باز هم استان گلستان از استان‎های پیشرو در این زمینه بوده است.

وی بیان کرد: روند اجرایی این پروژه از چند سال پیش آغاز شد که از پیشرفت خوبی برخوردار نبود که با پیگیری‎های مدیرعامل جمعیت هلال احمر گرگان این پروژه بزرگ به ثمر نشست.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به اینکه هزینه نگهداری، پشتیبانی و پرواز هلی‎کوپتر بسیار بالاست یادآور شد: جمعیت هلال احمر از لحاظ بودجه‎های عمرانی بیشتر به صورت تجهیزاتی است و بنا شده تا استان‌ها از طریق بودجه‎هایی که در اختیار دارند آشیانه را ایجاد کنند تا جمعیت هلال احمر ایران به لحاظ تجهیزات آنها را مورد حمایت قرار دهد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول