اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه:

طرح اوقات فراغت تابستانی در 200پایگاه انجام می‌گیرد

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: طرح اوقات فراغت جوانان در قالب طرح هسته‌های فرهنگی و بوستان معرفت در استان کرمانشاه در ایام تابستان برگزار خواهد شد.

طرح اوقات فراغت تابستانی در 200پایگاه انجام می‌گیرد

حجت‌الا‌سلام اسماعیل قبادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، با اشاره به اجرای طرح اوقات تابستان ویژه جوانان و نوجوانان  اظهار کرد: طرح اوقات فراغت در قالب طرح هسته‌های فرهنگی و بوستان معرفت در استان در ایام تابستان برگزار خواهد شد.

قبادی ادامه داد: برنامه اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در 200 پایگاه تابستانی در قالب 50 پایگاه هسته فرهنگی جوانان و نوجوانان و 150 پایگاه بوستان معرفت ویژه نوجوانان است. برنامه‌های و فعالیت تابستانی از تاریخ 10 تیر‌ماه تا 10 شهریور‌ماه ادامه خواهد داشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: محوریت هر یک از پایگاه‌ها با حضور 120 نفر از روحانیون و مبلغان اعزامی از قم و روحانیون مستقر بومی در مساجد و شهرها و روستاها  و کانون‌های فرهنگی و تبلیغی وابسته به این سازمان است.

وی با اشاره به برنامه‌های جانبی طرح اوقات فراغت تابستان گفت: تهیه نشریات فرهنگی جوانان‌، برگزاری مسابقات فرهنگی، اردوهای درون استانی، اردوهایی برگزیده جوان، بازدید از اماکن تاریخی و مذهبی، برگزاری مراسمات ملی و مذهبی و اقامه نماز جمعه از جمله برنامه‌ها است.

قبادی هدف از این طرح را غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان توسط این سازمان، تلاش در جهت توسعه گسترش معارف دینی و آموزه‌های دینی‌، اخلاقی و معرفتی در قالب بحث‌های گروهی‌، گفتمانی، دینی با موضوعات نماز و شبهات فکری و دینی جوانان به جلسات آموزش معرفتی و اعتقادی‌، فرهنگی و اجتماعی و تربیتی و اخلاقی است.

وی با اشاره به دیگر اهداف گفت: افزایش بصیرت دینی و خودباوری مخاطبین اهداف طرح اوقات فراغت است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه اظهار کرد: اثربخش بودن برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراوان جوانان و نوجوانان با رویکرد دینی با اولویت نماز و نامگذاری بیش از 6000نفر در برنامه‌های اوقات فراغت این سازمان شرکت کنند.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول