اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال احمر ایران:

جمعیت هلال احمر سینماهای فرسوده کشور را بازسازی می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال احمر ایران گفت: بازسازی سینماهای فرسوده یکی از اولویت‎های برنامه جمعیت هلال احمر است که در این برنامه ‌سینماهای شهرستان‎های محروم در اولویت بازسازی قرار خواهند گرفت.

جمعیت هلال احمر سینماهای فرسوده کشور را بازسازی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، ابوالحسن فقیه بعد از ظهر امروز در ششمین گردهمایی علمی-کاربردی مدیران جمعیت هلال احمر اظهار داشت: بازسازی سینماها نیز یکی از اولویت‎های برنامه جمعیت هلال احمر است و سینماهای شهرستان‎های محروم در اولویت بازسازی قرار خواهند گرفت.

وی در خصوص فعالیت‎های هلال احمر تصریح کرد: در سازمان جوانان، محور برنامه‎های ما این است که برای هر یک از اعضا حداقل یک برنامه داشته باشیم و برنامه‎ها منحصر به افراد خاص نشود.

رئیس جمعیت هلال احمر ایران با بیان اینکه نگهداری اعضاء نیروها جزو برنامه‎های‌مان قرار دارد اضافه کرد: ایجاد اردوگاه‎ها از یک به شش اردوگاه ارتقا پیدا کرده و این روند رو به رشد در سال جاری نیز ادامه خواهد داشت که یکی از این اردوگاه‎ها نیز در گلستان استقرار پیدا کرده است.

به گفته فقیه فضاهای ورزشی و فرهنگی برای جوانان فراهم و افزایش می‎یابد که این فعالیت‎ها در سال جاری ادامه پیدا خواهد کرد.

وی به مهم‌ترین برنامه‎های هلال احمر در زمینه داوطلبان پرداخت و افزود: افراد خیر و داوطلب همانند پلی بین افراد نیازمند و توانگر خواهند بود که این ارتباط از طریق داوطلبان برقرار می‎شود.

رئیس جمعیت هلال احمر ایران خاطر نشان کرد: از بودجه دولتی برای داوطلبان استفاده نمی‎شود و در تمام کارهای حمایتی سعی شده از بودجه‎های مردمی و داوطلبان استفاده شود.

فقیه در خصوص اعتبارات موجود برای اجرای برنامه‎ها و فعالیت‎های جمعیت هلال احمر خاطر نشان کرد: به شرط تخصیص کامل اعتبار، هیچ‎گونه مشکل بودجه‎ای برای اجرای برنامه‎ها نداریم.

ششمین گردهمایی علمی-کاربردی مدیران جمعیت هلال احمر با برگزاری سه کارگاه در گرگان در حال برگزاری است که هر 10 استان یک کارگاه در این زمینه خواهند داشت.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول