اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اشنویه:

غنی‌سازی اوقات فراغت موجب شکوفایی استعدادها می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه اشنویه گفت: غنی‌سازی اوقات فراغت با برنامه‌های مفیدی در فصل تابستان موجب شکوفاشدن استعدادها می‌شود.

غنی‌سازی اوقات فراغت موجب شکوفایی استعدادها می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اشنویه، ماموستا مصطفی خاتمی ظهر امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه با قدردانی از زحمات گرانقدر ولایت فقیه و شهدای هشت سال دفاع مقدس با اشاره به خطراتی که نسل جوان را تهدید می‌کند، اظهار داشت: بی‌تفاوتی نسبت به مسائل کشور، عدم وحدت و تحت تاثیر بیگانه قرار گرفتن از مهم‌ترین این خطراتی است که نسل جوان ما را تهدید می‌کند.

وی افزود: بهترین راهکار برای رفع این خطرها ایجاد اشتغال است و اینکه جوانان را از نظر راههای امرار معاش تقویت کنیم.

خاتمی تصریح کرد: شخصیت جوانان هنوز به طور کامل شکل نگرفته است، بنابراین امید فراوانی هست که این اقشار مطابق آموزه‌های اسلام تربیت شوند و برنامه‌های پیش‌بینی شده در فصل تابستان یکی از زمینه‌های تربیت جوانان است.

وی ادامه داد: اگر برای پرکردن اوقات فراغت برنامه‌های مفیدی در نظر گرفته شود، فصل تابستان می‌تواند به شکوفاشدن استعدادها منجر شود در غیر این صورت این ایام می‌تواند به عنوان یک تهدید جدی تلقی شود.

امام جمعه اشنویه گفت: چگونگی گذراندن اوقات فراغت افراد یک جامعه تا حد بسیاری معرف ویژگی‌های فرهنگی آن جامعه است و ایران که اولویت‌های فرهنگی آن بر اساس آموزه‌های اسلامی است، بیش از هر مسئله‌ای به چگونگی تنظیم برنامه‌های نوجوانان و جوانان اهمیت می‌دهد.

خاتمی ادامه داد: خانواده‌ها باید برای پرکردن اوقات فراغت فرزندانشان برنامه‌ریزی کنند و نگذارند جوانان تعطیلات تابستانی را بدون برنامه سپری کنند.

وی افزود: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی امکانات و فضاهای آموزشی، فرهنگی، دینی و ورزشی در شهرستان اشنویه به اندازه کافی وجود دارد که باید با برنامه‌ریزی لازم علاوه بر پرکردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان از این ظرفیت‌ها به نحو احسن استفاده کرد.

خاتمی بیکاری را منشا فساد و تباهی در جامعه دانست و تصریح کرد: مسئولان باید برای اشتغال و غنی‎سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان برنامه‌ریزی کنند و تمام تلاش خود را برای رفع معضل بیکاری در کشور به کار گیرند.

امام جمعه اشنویه با بیان اینکه دشمنان همواره با برنامه‌های نرم‌افزاری خود به دنبال تخریب اعتقادات جوانان هستند، گفت: باید با انجام برنامه‌های مختلف دینی و اعتقادی آنان را به سمت تعالی سوق دهیم.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول