اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کاشان:

15 خرداد تولد دوباره مسلمانان است

خبرگزاری فارس: فرماندار ویژه کاشان با اشاره به فرمایشات امام راحل، 15 خرداد را روز حماسه و تولد دوباره مسلمانان دانست.

15 خرداد تولد دوباره مسلمانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، علیرضا جوادی پیش‌ازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نقطه شروع و زیربنای انقلاب عظیم اسلامی ایران 15 خرداد بود.

وی با گرامیداشت سالروز قیام 15 خرداد افزود: رژیم طاغوتی وقتی توضیحی برای بازداشت امام نداشت، شمار زیادی از مردم را به شهادت رساند و در پی آن امام 15 خرداد را برای همیشه عزای عمومی اعلام کرد.

معاون استاندار و فرماندار کاشان، اسلامی بودن، مردمی بودن، محافظه‌کاری و بیگانه‌ستیزی را از ویژگی‌های قیام 15 خرداد ذکر و عنوان کرد: ملت ما با استعانت از کلام هیهات من‌الذله امام حسین(ع) درس بزرگی آموختند و نتیجه آن در 15 خرداد 42 و 22 بهمن57 پیروزی خون بر شمشیر بود.

وی همچنین با گرامیداشت 14 خرداد سالروز ارتحال امام راحل بیان داشت: سران دولت‌های غربی و استکبار جهانی که چشم طمع به ایران دوخته بودند با استفاده از رسانه‌های غربی پیش از ارتحال امام پیش‌بینی کرده بودند بعد از امام خلاء رهبری در ایران مشهود بوده و کسی نمی‌تواند جای او را پر کند.

به گفته وی مجلس خبرگان رهبری با انتخاب آیت‌الله خامنه‌ای، رهبری را برای انقلاب تعیین کردند که در مدت23 سال گذشته نشان داده رهبری باصلابت و مقتدر است.

جوادی یکی از ویژگی برجسته امام را خداباوری دانست و اضافه کرد: ما این امانت عظیم ولایت را به سادگی به‌دست نیاورده‌ایم و در فردای قیامت باید پاسخگوی خون شهیدان باشیم.

وی یادآور شد: استقلال امروز ما مدیون شهدای گرانقدر و در صف مقدم آنها شهدای 15 خرداد 42 است که به‌عنوان سرمایه‌گذاری عظیم انقلاب اسلامی مطرح است.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول