اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس:

کتاب پدر مهربان 15 خرداد رونمایی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس از رونمایی کتاب پدر مهربان هم‌زمان با سالگرد ارتحال بنیان‌گذار جمهوری اسلامی خبر داد.

کتاب پدر مهربان 15 خرداد رونمایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، شهره معظمی‌گودرزی پیش از ظهر امروز با بیان اینکه انقلاب اسلامی بدون امام خمینی(ره) معنا ندارد، گفت: اسلام سیاسی به این معناست که دین اسلام برای حوزه‌های اجتماعی و سیاسی هم‌چون اداره و مدیریت جامعه برنامه دارد، اسلام یک مجموعه واحد، منسجم و مدون بوده که سیاست هم جزئی از آن است.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) بر همین اساس با بهره‌گیری از قرآن و حدیث، به عنوان منابع دین اسلام، توانست احیاگر اسلام واقعی باشد، تصریح کرد: تفکری که دین را منحصر به عرصه‌های فردی می‌کند، پیرو تفکرات سکولاریستی غربی است زیرا حجم گسترده‌ای از آموزه‌های اسلامی که از طریق قرآن و احادیث در اختیار ما قرار گرفته است، از جمله عدالت‌طلبی، ظلم‌ستیزی، هدایت جامعه و مسئولیت‌پذیری و امثال آن به حوزه‌های اجتماعی مربوط می‌شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس با اشاره به اینکه تجلیل از شخصیت‌های بزرگ دینی و ملی و شناساندن همه ابعاد زندگی آن به مردم، ارائه الگو و نوعی فعالیت فرهنگی در مقابله با آسیب‌های اجتماعی است، گفت: با توجه به رشد سریع علم، حجم بالای اطلاعات، افزایش فعالیت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در جامعه، سرعت و استمرار بخشیدن به برنامه‌های فرهنگی مهم‌ترین عامل پیش‌گیری از آسیب‌های اجتماعی بوده و از ضروریات است.

وی در ادامه با بیان اینکه در راستای تجلیل از مقام بنیان‌گذار انقلاب اسلامی، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس اقدام به انتشار کتاب پدر مهربان کرده است، اضافه کرد: این کتاب که برگرفته از زندگی امام خمینی(ره) است، به مناسبت 15 خرداد، سالروز وداع غم‌انگیز مردم با بنیان‌گذار بزرگ انقلاب اسلامی، رونمایی می‌شود.

انتهای پیام/ز20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول